فروشگاه تخصصی چاپ و تبلیغات
Avatar   خوش آمدید کاربرمهمان
ورود | ثبت نام
امروز : دوشنبه 19 آذر 1397
 
وب سایت تخصصی نیازمندی های صنعت چاپ و تبلیغات
گیفتو
آلتون پرتو
راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

بازاریابی پیامکی بر اساس ارسال پیام های کوتاه روی گوشی های موبایل مشتریان است. باید بدانیم طبق پیش بینی ها تا سال 2020، 90 درصد مردم جهان گوشی ...


» 11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق

» مدل‌ AIDAS در تبلیغات چیست؟

» جدید ترین و زیبا ترین فونت های فارسی

ساخت تیزر تبلیغاتی
مقالات تخصصی تبلیغات و چاپ
نوین تاک
چاپ نقش الماس
دنیای چاپ
  مقالات آموزشی
منظور از کمپین تبلیغاتی بازاریابی چیست؟
با بدترین پیام های تبلیغاتی آشنا شوید
پرینترسه بعدی غول پیکر
buying influence چیست؟
۵ دلیل مهم برای استفاده از هدایای تبلیغاتی
نشانه های نوشتاری یا لوگو تایپ
در کنفرانس سئو شهریور ۹۴ با حضور رفیق فیلیپس چه گذشت؟
همه چیز درباره برش در چاپ
نمونه های جدید بسته بندی ماکارونی
لیست قیمت ملزومات چاپ فلکسی و بنر
رعایت این چند نکته در تبلیغات کلیکی الزامی است
چهارده سوال کلیدی برای تحلیل یک آگهی تبلیغاتی
5 نکته طلایی جهت طراحی یک لوگوی موفق
چاپ کلاقه ای چیست؟
جشنواره خوشنویسی کوثر
هنر مشبک چیست؟
چند اصل طلایی برای بازاریابی خدمات چاپ و تبلیغات
C2B یعنی چه ؟
تاریخچه کاغذ چاپ و روش کاغذ سازی
چند نکته کلیدی برای یک تبلیغات موفق
انواع کاغذ روزنامه
اطلاعاتی در خصوص نمایشگاه دوسلدورف Messe Dusseldorf
سفیدک روی کار چاپی ورفع مشکل پرزدهی(Picking)
گرامافونیک
معرفی ماشین چاپ بنر کونیکا Konica 1024
قیمت چاپ بنر
ترفندهای فتوشاپ
آموزش تعمیر دستگاه بنر و فلکس
کنوفورد 50 ساله شد
تقسیم بندی از دیدگاه های گوناگون
 صفحه نخست / آموزش اولین جلسه برخورد با نمایندگان مشتریان بالقوه



 
آموزش اولین جلسه برخورد با نمایندگان مشتریان بالقوه

آموزش اولین جلسه برخورد با نمایندگان مشتریان بالقوه


چرا برخی از صاحبان کسب و کار تصور می کنند که در اولین جلسه برخورد با نمایندگان مشتریان بالقوه خود و برای آشنایی بیشتر باید همراه با خود بروشوری از شرکت خود را برای آشنایی ارائه کنند؟


توجه داشته باشید که اولین جلسه کاری شما برای ملاقات با یک نماینده مشتری بالقوه شما بسیار شبیه به دیدار با دختر رویاهای شماست.
این صحنه را تصور کنید: در یک رستوران به میزبانی خودتان و طبق یک برنامه هماهنگ شده پشت یکی از میزها نشسته اید و فرد مورد انتظار شما وارد رستوران می شود. به شما نزدیک می شود. ارتباط چشمی مناسبی با شما برقرار می کند و شما از این طریق ارتباطی درونی را وی از عمق وجود خود احساس می کنید.
 

 
در حالی که هنوز نفسی تازه نکرده، به شما می گوید: “خوشحالم از اینکه می بینمتون، یخورده بیشتر در مورد خودتون می گید . . . ”
شما چطور پاسخ می دهید؟ اینگونه؟
“منم از دیدن شما خوشحالم، خوشبختانه این کتاب رو همراه خودم آوردم (و کتابی را به سرعت از جیب خود در می آورید). این کتاب بطور کامل تاریخچه خانواده من را با جزئیات کامل توضیح می دهد – اینکه کلا خانواده ما از چند نفر تشکیل شده، اسامی تمامی ما، چیزهایی که در بین ما با دیگری ایجاد تفاوت می کنه و جالب هستش و . . . و هر آن چیزی که بخواهید بدونید در این نوشته شده. آهای، صبر کنید، هنوز صحبتم تموم نشده . . . کجا دارید می رین . . . صبر کنید . . . برگردید . . . ”
بسیار بد و نابود کننده تمامی شانس شما . . . تنها شانس شما برای ایجاد یک تاثیر اولیه مثبت بطور کامل از بین رفت.
به نظر شما این مثالی نامناسب و عجیب بود؟ به هر حال هیچکس انتظار چنین برخوردی در اولین فرصت دیدار یک نفر را ندارد.
چرا برخی از صاحبان کسب و کار تصور می کنند که در اولین جلسه برخورد با نمایندگان مشتریان بالقوه خود و برای آشنایی بیشتر باید همراه با خود بروشوری از شرکت خود را برای آشنایی ارائه کنند؟
آنها هرگز پیش از این شما را ندیده اند. آنها اصلا تمایلی به خواندن مطلبی در مورد شما ندارند آنها فقط و فقط خواهان یک دیدار غیر رسمی، جالب و جذب کننده با شما هستند. دیداری که هر دو شما از آن لذت ببرید. شاید چیزی شبیه به اولین دیدار – – دختر یا پسر رویاهای شما – – که اگر همه چیز به خوبی پیش رود، نتایج بسیار خوب و بهتری را برای شما در آینده رقم خواهد زد.
 
خودتان را از دست بروشور رها کنید
پس زمانی که برای اولین بار یک نفر را ملاقات می کنید، بروشوری همراه با خود نبرید، (شما خودتان تمایل به خواندن بروشور یا کاتالوگ آنها دارید، اگر چنین چیزی از آنها دریافت کنید، اصلا آن را مطالعه می کنید؟ پس چرا آنها باید تمایل به خواندن کاتالوگ شما داشته باشند؟)
 
بجای این کار، این موارد را از پیش تهیه کنید:
لیستی از پرسش های مناسب برای پرسیدن از آنها به منظور جهت دادن به صحبت ها و همچنین کسب اطلاعات و شناخت بیشتر آنها
چند موضوع جالب و جذاب برای تعریف کردن در مورد خودتان (از سوابق خود در مورد کار و فعالیت با دیگر شرکت ها بگوئید، و فقط حقایقی را بصورت فهرست برای آنها ارائه نکنید)
چند نمونه اطلاعات و مشاوره در مورد مسائل مرتبط با مشکل و نیاز آنها، که ارزشی مناسب از این جلسه به دست آورده باشند
مقدمه ای برای شروع صحبت
صحبت های پایانی جلسه که برای دو موقعیت مناسب می باشد. اگر جلسه بخوبی پیش رفت، چگونه باید تاریخ و زمان جلسه بعدی را تعیین کنید؟ اما اگر جلسه بخوبی پیش نرفت، چطور باید جلسه را با احترام و بدون پیگیری به اتمام برسانید؟
خلاصه ای از موضوعات مطرح شده در جلسه، که می تواند بصورت فایل صوتی یا حتی مکتوب و صورت جلسه تهیه شود که برای پیگیری های بعدی شما مناسب و کاربردی می باشد.
چون تا اینجا صحبت با من همراه بودید، اجازه دهید عکس های آخرین سفر خودم همراه با دوستانم را هم به شما نشان دهم!!!! نه لطفا به هیچ وجه اجازه ندهید جلسه کاری شما در اولین برخورد به چنین مسائلی کشیده شود. شخصا دیده ام برخی افراد بدلیل نداشتن موضوعی برای ادامه صحبت و جلسه به نشان دادن مثلا تصاویری از دفتر محل کار خود اقدام کرده اند . . .

 

منبع: ibazaryabi



بازدیدها : 1773



نظرات کاربران

هنوز هیچ نظری ارسال نشده است


ارسال نظر در مورد این مطلب:

نام شما : *
آدرس ایمیل : *
شماره تماس :
متن نظر : *
تشخیص امنیتی :
 


آگهی های مرتبط با این خبر


سیستم مدیریت فروش,سیستم مدیریت بازاریاب ها,سیستم مدیریت کارشناسان فروش,نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

سیستم مدیریت فروش,سیستم مدیریت بازاریاب ها,سیستم مدیریت کارشناسان فروش,نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)


پیشنهاد ما برای مدیریت روند کاری و میزان فروش بازاریابان ...
اپسون
شبرنگ شب نما

دنیای چاپ بنر
طراحی وب سایت : دیاسافت
قدرت گرفته از DiasoftCMS 3.1 2015