فروشگاه تخصصی چاپ و تبلیغات
Avatar   خوش آمدید کاربرمهمان
ورود | ثبت نام
امروز : چهارشنبه 24 مرداد 1397
 
وب سایت تخصصی نیازمندی های صنعت چاپ و تبلیغات
گیفتو
آلتون پرتو
راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

بازاریابی پیامکی بر اساس ارسال پیام های کوتاه روی گوشی های موبایل مشتریان است. باید بدانیم طبق پیش بینی ها تا سال 2020، 90 درصد مردم جهان گوشی ...


» 11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق

» مدل‌ AIDAS در تبلیغات چیست؟

» جدید ترین و زیبا ترین فونت های فارسی

ساخت تیزر تبلیغاتی
چاپ نقش الماس
نوین تاک
مقالات تخصصی تبلیغات و چاپ
دنیای چاپ
  مقالات آموزشی
تاریخچه بسته بندی شیشه ای
اصول اولیه و مراحل طراحی یک لوگو
زینک چیست؟
آشنایی با لوگوی 10 برند با لوگوی موضوعی
ویژگی های رسانه‌های اجتماعی
7 ویژگی یک بنر تبلیغاتی خوب ، برای تبلیغات اینترنتی
چگونگی ایجاد نیاز برای مشتری با تبلیغات
تاکننده ای با دو برابر سرعت
در مورد پلیت ستر ها بیشتر بدانید
روش های خشک کردن مرکب
چند اصل طلایی برای بازاریابی خدمات چاپ و تبلیغات
هماهنگ بودن بازاریابی با فرهنگ بازار اهمیت بسیاری دارد
اندازه استانداردهای کاغذ در جهان
کاهش نرخ کاغذ به دلیل افزایش واردات
حضور ايران روتاتيو در اولين نمايشگاه چاپ و بسته بندي استان قم
برگزاری اولین حراج آثار هنرهای تجسمی به نفع بیماران مبتلا به سرطان
ترکیب چاپ افست و دیجیتال در دستگاه جدیدی از هایدلبرگ
چاپگر کارت‌های پریماسی جدید
ویدیویی جالب از تبلیغات خلاقانه نیسان برای جام جهانی
به سوی مشتری مداری
پوسترهای متحرک فیلم های معروف
هولوگرام چیست و چه کاربردهایی دارد؟
چگونه در تبلیغاتمان ایجاد جذابیت کنیم
پرینترهای تحصیلی روانه بازار میشود
قیمت چاپ ست اداری
در طراحی وب سایت این کارها را نکنید
جشنواره عکس «زنان و زندگی شهری»
نمایشگاهی از ماشینهای هایدلبرگ
هد هاي Xaar
چاپ کلاقه ای چیست؟
 صفحه نخست / ارتقا کیفیت و بسته بندی تولیدات صنایع دستی قزوین



 
ارتقا کیفیت و بسته بندی تولیدات صنایع دستی قزوین

ارتقا کیفیت و بسته بندی تولیدات صنایع دستی قزوین



معاون هنرهای سنتی و صنایع دستی میراث فرهنگی استان قزوین گفت: به منظور ارتقاء جایگاه صنایع دستی و رونق اقتصادی آن با تشکیل کمیته تخصصی، کیفیت طراحی و بسته بندی صنایع دستی استان ارتقا می یابد.
به گزاش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ،وی اظهارداشت: طراحی و بسته ‌بندی در دنیای کنونی به عنوان راهی برای برقراری ارتباط مصرف‌کننده با کالاها و انتخاب برندهای تجاری بسیار مورد توجه بوده و در بازار تولیدات صنایع دستی نقش مهمی ایفا می‌کند.
قاسمی با اشاره به روند استفاده از بسته بندی در بازار جهانی افزود: بسته بندی مانند پل ارتباطی بین خریدار و کالاست که با نمایش مناسب و جذاب کالا علاوه بر محافظت و ارتقاء محصول موجب افزایش ارزش کالا و معرفی آن در بازار بوده و نقش بسزایی هم در بازار داخلی و صادرات دارد.
معاون هنرهای سنتی و صنایع دستی میراث فرهنگی استان قزوین همچنین تصریح کرد: استان قزوین نیز برای جذب بازار و ارائه محصولات متنوع در بسته بندی‌های مناسب با بهره گیری از کارشناسان و متخصصان در کمیته تخصصی طراحی و بسته بندی محصولات صنایع دستی توانسته علاوه بر تولید محصولات صنایع دستی، در بخش طراحی و بسته بندی‌های خلاق با استاندارهای متناسب رشد چشمگیری داشته باشد و در کاربردی کردن نوین بسته بندی در استان گام موثری بردارد.
حمید رضا قاسمی گفت: با تلاش هنرمندان و صنعتگران توانسته ایم از این شیوه برای رشد و رونق صنایع دستی استفاده کنیم و با توجه به نزدیک شدن به هفته صنایع دستی جلسات این کمیته با اهتمام بیشتری تشکیل می شود تا نتایج خوبی در آینده داشته باشد.
به گفته قاسمی کمیته طراحی و بسته بندی صنایع دستی در حال حاضر با سه کارشناس سازمانی و چهار عضو فعال و متخصص مشغول فعالیت است.



بازدیدها : 3668



نظرات کاربران

هنوز هیچ نظری ارسال نشده است


ارسال نظر در مورد این مطلب:

نام شما : *
آدرس ایمیل : *
شماره تماس :
متن نظر : *
تشخیص امنیتی :
 


شبرنگ شب نما
اپسون

دنیای چاپ بنر
طراحی وب سایت : دیاسافت
قدرت گرفته از DiasoftCMS 3.1 2015