فروشگاه تخصصی چاپ و تبلیغات
Avatar   خوش آمدید کاربرمهمان
ورود | ثبت نام
امروز : شنبه 5 خرداد 1397
 
وب سایت تخصصی نیازمندی های صنعت چاپ و تبلیغات
گیفتو
آلتون پرتو
راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

بازاریابی پیامکی بر اساس ارسال پیام های کوتاه روی گوشی های موبایل مشتریان است. باید بدانیم طبق پیش بینی ها تا سال 2020، 90 درصد مردم جهان گوشی ...


» 11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق

» مدل‌ AIDAS در تبلیغات چیست؟

» جدید ترین و زیبا ترین فونت های فارسی

ساخت تیزر تبلیغاتی
مقالات تخصصی تبلیغات و چاپ
چاپ نقش الماس
نیان استند
چاپیروس
فول کالر اینکز
نوین تاک
دنیای چاپ
  مقالات آموزشی
بنر تبلیغاتی فروشگاه دبنهامز چه ویژگی منحصربه فردی دارد؟
مدارک مورد نیاز جهت اخذ مجوز چاپ دیجیتال
جشنواره عکس «زنان و زندگی شهری»
در باره رشته صنایع دستی بیشتر بدانید
ماشینی،‌ نیمه‌ ماشینی‌ و‌ دستی‌
فراخوان مسابقه طراحی بسته بندی محصولات غذایی
معجزه جادویی استفاده از عدد 9 در نرخ فروش
کاغذ LWC چیست؟
رعایت ایمنی و پیش گیری حوادث در واحدهای صنعتی
ASSESSOR کیست؟
دلایل اصلی شکست پروژه های چاپ آنلاین
اطلاعاتی درباره کف سازی یک چاپخانه
بالا بردن تیراژ چاپ با جلوگیری از استپ های ماشین چاپ
Buying Funnel یعنی چه؟
چگونه در تبلیغاتمان ایجاد جذابیت کنیم
معرفی ماشین های چاپ پشت و رو زن ورقی
affiliate fraud یعنی چه؟
نحوه تهیه غذا با پرینتر 3 بعدی
ویترای یا هنر نقاشی بر روی شیشه
دستگاه های سابلیمیشن چگونه کار می کنند؟
آموزش جذب مشتری از طریق شبکه های اجتماعی
نقش مهم بازاریابی مستقیم در برقراری ارتباط با مخاطبان
طرح های نو اورانه برای بسته بندی عسل
جدید ترین و زیبا ترین فونت های فارسی
برندهایی که نامشان روی کالاها ماند!
بسته بندی نانو ماندگاری زعفران را 3 برابر می کند
چگونگی نگارش یک ایمیل تبلیغاتی موثر
ویژگی های رسانه‌های اجتماعی
جوهرهای چاپ،ساختار و الزامات
نکاتی مهم برای رفتار با مراجعین چالش برانگیز
 صفحه نخست / بسته‌بندی‌های صادراتی فرصت یا تهدید



 
بسته‌بندی‌های صادراتی فرصت یا تهدید

بسته‌بندی‌های صادراتی فرصت یا تهدید


کشور ایران در حوزه اقتصاد مرحله زیست‌گذرانی را پشت سر نهاده و جهش ورود به مرحله صنعتی شدن (اقتصاد چند قطبی) را آغاز نموده که تواماً رفتار آنلاین اجتماع، مسائل جمعیت شناختی و روانشناختی را در بر می‌گیرد.


بازاریابی جهانی شامل فرآیند تمرکز منابع و اهداف شرکت‌ها روی فرصت‌ها و نیازهای محیطی است. اگرچه اصول بازاریابی فراگیر است ولی بازارها و مشتریان متفاوتند به این معنی که هر کشور و هر شخصی منحصر به فرد و بیانگر این واقعیت که همیشه نمی‌توان تجربه یکسانی را در همه جوامع اقتصادی بکار برد و اینجاست که اصول سه‌گانه بازاریابی یعنی خلاقیت، تمایز و نوآوری بیشتر از قبل احساس می‌گردد. بسیاری از بازاریابان بسته‌بندی( packaging )  را همراه با عناصر دیگر آمیخته بازاریابی یعنی قیمت، کالا، مکان و تبلیغات پیشبردی بعنوان پنجمین(p) می‌دانند.
بسته‌بندی مناسب انگیزه لازم برای تولید را به تولید‌کنندگان داده و تاحدودی آنان را در مقابل رقبای مقلد حفظ و در نهایت تنوع و حق انتخاب بیشتری را برای مشتری فراهم می‌نماید. بسته‌بندی به نوعی یک فرصت اشتغال و یک کمک‌کننده مهم جهت کارآیی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و اثر‌بخشی صادرات بمنظور انتقال پیام به خریدار بشمار می‌رود .
طراحی مناسب بسته‌بندی برای مصرف‌کننده راحتی و برای تولید‌کننده ارزش تبلیغاتی و سود را بدنبال دارد. عوامل مختلفی به استفاده روزافزون از بسته‌بندی بعنوان ابزار بازاریابی کمک می‌نمایند از جمله سلف سرویس در فروشگاه‌های بزرگ ، آسایش خرید (دسترسی و اعتمادپذیری) برای مصرف‌کننده، ایجاد تصویر ذهنی نسبت به شرکت و نام تجاری و فرصتی برای نوآوری .برای یک تولید‌کننده محصول صادراتی اولین مرحله تعیین مفهوم بسته‌بندی است که تعیین می‌کند بسته‌بندی اساساً باید چگونه بوده ، برای یک کالای خاص چه کاری را انجام دهد، آیا هدف اصلی بسته‌بندی مراقبت از محصول و یا معرفی روش جدید و نوآورانه توزیع محتواست و یا اینکه وظیفه انتقال پیامی درباره کالا یا شرکت را بعهده دارد و یا هدف دیگری داشته است؟ پس از تعیین مفهوم بسته‌بندی باید دیگر ارکان بسته‌بندی نظیر اندازه ، شکل، مواد اولیه مصرفی و رنگ را مدنظر قرار گرفته و با هم همخوانی داشته و در نهایت آزمون‌های قبل از فروش محصول صورت پذیرد.
انجام آزمون واسطه باهدف اطمینان از دارابودن جذابیت کافی در مواجهه و انتخاب محصول و همچنین آزمون مصرف‌کننده با این هدف که اطمینان حاصل شود عکس‌العمل مصرف‌کننده نسبت به بسته‌بندی مثبت و مساعد است یا خیر، انجام می‌گیرد و بسی جای تامل دارد که استفاده از این آزمون‌ها را در کشورمان کمتر شاهد بوده‌ایم .مدیریت فروش مطلوب برای سلامتی سیستم اقتصادی کشورها ضروری است و موفقیت فروش حضوری اثر مستقیمی بر موفقیت کلی بازاریابی شرکت دارد و بعبارتی مدیریت فروش حضوری را می‌توان قلب مدیریت بازاریابی نامید. با عنایت به اینکه در عصر حاضر مرحله معرفی محصول به بازارهای جهانی را پشت سر گذارده و بهترین شیوه ورود به بازاریابی ناشناخته صادرات غیر مستقیم می‌باشد که در مقایسه باسایر روش‌ها ریسک کمتری را به دنبال دارد و از سوی دیگر فروش حضوری مستلزم ایجاد هزینه برای شرکت است، لذا از عوامل قابل توجه در بازاریابی به منظور پر کردن خلاء تاثیر فروشندگان شخصی شرکت، تقویت ظاهر مناسب بسته‌بندی و سورتینگ مطابق با استانداردهای جهانی (ISO) بعنوان عامل بصری بازاریابی محصول می‌باشد.
از بسته‌بندی بعنوان فروشنده خاموش یاد می‌شود و در اکثر آگهی ها قسمت عمده هزینه‌ها صرف رساندن پیام به افرادی می‌شود که در حقیقت مشتری بالقوه نیستند که با تقویت ظاهر بسته‌بندی تا حدودی این مشکل مرتفع خواهد شد برای تبلیغ‌کنندگان مفهوم مواجهه گزینشی از جذابیت بالایی برخوردار است و معمولا اولین موضوعی که در مواجهه حضوری مصرف‌کننده با کالا در ذهن تجزیه و تحلیل می‌کند، شکل بسته‌بندی است بطوری که گفته می‌شود بسته‌بندی مناسب می‌تواند اثر‌بخشی یک آگهی تبلیغاتی 5 ثانیه ای را در ذهن مصرف کنند تداعی نماید. بسته‌بندی یکی از عوامل موثر انگیزشی در رشد جوامع صادراتی بوده که علاوه بر گیرایی به نوعی نقش شناسنامه‌ای کالا را به عهده دارد جذابیت کالا باید به نحوی باشد که تقلید از آن دشوار باشد از کشورهای توانمند در طراحی ظاهری محصول بعنوان نمونه از ایتالیا می‌توانیم نام ببریم .
درج اطلاعات کامل محصول روی بسته‌بندی ، ظاهر جذاب، راحتی حمل و نقل، انبارداری و شرایط اقلیمی، سهولت باز شدن و کاربرد محصول از ویژگی‌های یک بسته‌بندی مناسب می‌باشد. همانطور که بسته‌بندی هزینه‌زاست، از سویی دیگر موجب ایجاد ارزش افزوده در محصول می‌گردد که می‌تواند تا حدودی هزینه‌های مذکور را تعدیل نماید.
بسته‌بندی عضوی از زنجیره ارزش یک شرکت می‌باشد که در نهایت به افزایش ارزش نهایی شرکت کمک می‌کند بنحوی که همبستگی مثبت معناداری بین کیفیت برتر کالا و بازده سرمایه‌گذای (ROI)آن شرکت بوجود می‌آید .لازم بذکر است که این ارتقاء کیفی در صنعت بسته‌بندی تا یک نقطه مشخصی جایز بوده و از آن نقطه به بعد چیزی جز اتلاف هزینه و از بین بردن فسلقه تولید آن کالا را نخواهد داشت.
پیرو این موضوع ، استراتژی قیمت‌گذاری بر مبنای ارزش و نیز قیمت‌گذاری پرستیژی برای محصولات آن شرکت کاربرد دارد.که این نوع قیمت‌گذاری راهکاری برای توسعه فعالیت صادرکنندگانی است که تمایلی به تخصیص هزینه در حوزه بسته‌بندی محصولاتشان ندارند . پدیده غیر اخلاقی دامپینگ که امروزه گریبان‌گیر تجارت بین‌المللی شده است در صنایع بسته‌بندی نیز نفوذ داشته بنحوی که کشور عامل جهت نفوذ در بازارها و گاهی لطمه به رقبا هزینه‌های بالایی را جهت بسته‌بندی شکیل و جذاب محصولی خاص صرف نموده ولو اینکه محصول مورد نظر ارزش کیفی و کاربرد بهینه را نداشته باشد بطوری که شاخصه‌ای منفی را در نقطه سر به سر بوجود آورده و بصورت زیرکانه خریداران را دچار خطای کلیشه‌ای نماید.
بسته‌بندی مختص کالاست و فعالیت‎‌های ترغیبی در خصوص بسته‌بندی‌های صادراتی با هدف بازاریابی تبدیلی محصولات صادراتی حائز اهمیت است امروزه صاحبان بسیاری از کارخانجات و واحدهای تولیدی با علم به اینکه شناخت ویژگی‌های رفتاری و روانشناختی مصرف‌کنندگان در بسته‌بندی و سورتینگ مناسب امری ضروریست و علی‌رغم ارتباط نزدیک ایشان با تکنیک‌های جدید ( به جهت مسافرت به نقاط مختلف دنیا و شرکت در سمینارهای تخصصی) برخوردی غیر مسئولانه در فرآیند بسته‌بندی‌های صادراتی داشته و متعاقباً شاهد آن بودیم که بسیاری از محصولات تولیدی مطابق با استاندارد داخلی مورد پذیرش جوامع فرامرزی نبوده و صدور آنها بر مبنای یک استراتژی همگانی زیانبار و نیاز به یک بازاریابی احیایی دارد.
از سویی دیگر بسیاری از تولید کنندگان همچنان دچار خطای اسنادی بوده بطوری که رکود اقتصادی را تنها عامل نزول و ناتوانی در صادرات محصولاتشان عنوان می‌کنند غافل از اینکه بسیاری از ابزارهای ترغیبی فروش از جمله بسته‌بندی را در اختیار دارند. متخصصان صنعت بسته‌بندی می‌بایست با بکارگیری پتانسیل‌های موجود‌، طراحی را براساس تجزیه و تحلیل نیازهای مصرف‌کننده و به دنبال آن بررسی امکان‌پذیری اقتصادی و فنی مورد توجه قرار دهند .
با عنایت به اینکه امروزه جهت خروج از جمود اقتصادی صادرات به ضرورتی اجتناب‌ناپذیر مبدل گشته است، نفود در بازارهای جهانی به منظور افزایش فروش و سود نیازمند استفاده از اصول بازاریابی داخلی به انضمام دقت و تیزبینی می‌باشد. ایجاد یک تصویر ذهنی قدرتمند از صادرات مستلزم ابداع، نوآوری و پشتکار فراوان بوده و با توجه به اینکه مصرف‌کنندگان تمایل به حفظ یک سطح بهینه تحریک را دارند، لذا ضرورت تمرکز بر ظاهر بسته‌بندی (مطابق با کیفیت و مرتبط با کاربرد محصول) الزامیست.
نحوه بسته‌بندی و لباس یک کالا می‌تواند مبین جایگاه محصول (مقرون به صرفه بودن، قابلیت اعتماد، دوام و سایر ویژگی‌های مرسوم) در بازار باشد. جایگاه‌یابی (positioning) از مصادیق مدیریتی انگیزشی (PERMS) می‌باشد و در واقع با طراحی و بسته‌بندی مناسب ، نوعی کدگذاری در فرآیند انتقال پیام و نوعی وفاداری در مصرف‌کننده ایجاد کرده و می‌توان برای هر کالا یک مدل ارتباطی منحصر به فرد را تعیین و بکارگیری نمود. انتخاب محصول توسط مصرف‌کنندگان تا حدود زیادی براساس ارزش‌های نمادین، عادات، ذائقه و فرهنگ مصرف صورت می‌گیرد تا جایی که براند و رنگ نیز در زمره آن می‌باشد و این موضوع باید همواره از چشم تولید‌کنندگان دور نماند.
بسته‌بندی برگ برنده نهایی در بازار فروش بوده و برای بهنگام نگه داشتن بسته‌بندی می‌بایست تغییراتی جزئی اما دائمی در آن ایجاد نمود. روانشناسی رنگ‌ها نیز یکی از موضوعات مرتبط با موضوع قابل بحث می‌باشد چه بسا رنگ‌های متفاوت در کشورهای مختلف ممکن است معانی و تعابیر مثبت و منفی زیادی را از بعد فرهنگ مصرف آن جامعه در برداشته باشد طوری که شاهد آن بوده‌ایم محصولی با کیفیت عالی و بسته‌بندی مناسب ولی رنگ‌آمیزی مغایر با فرهنگ مصرف بازار هدف ، نتوانسته بازار‌داری نماید. از دیگر موارد حائز اهمیت در فرهنگ مصرف جوامع، شکل ظاهری و سهولت کاربرد می‌باشد بنحوی که با توجه به وجود هزینه‌های بسته‌بندی و عدم اعمال سلیقه از سوی تولید‌کننده، محصولات بصورت فله صادر شده و در کشور ثانی مطابق فرهنگ مصرف بسته‌بندی و با براند آن کشور صادر گردیده است و به اصطلاح بازاری خاکستری را بوجود آورده‌اند.
صحت این موضوع در زمینه صادرات مواد غذایی مشهود است. بنابراین شرکتهای بسته‌بندی بمنظور کاهش تعارضات فرهنگی باید بطور دائم با الگوهای رفتاری، فرهنگی و اجتماعی مشتریان و مصرف‌کنندگان بازارهای گوناگون آشنا بوده تا ضمن رعایت اصول بسته‌بندی سبز(استفاده بهینه از زمان مواد و هزینه) بتوانند بیش از رقبا محصولاتی مناسب و مطلوب برای هر یک از گروه‌های خاص فرهنگی فراهم آورند. بستر‌سازی در این خصوص جهت قرابت با بازارهای جهانی نیازمند یک استراتژی مستمر و بادوام است .
حائز اهمیت اینکه علی‌رغم تدوین وجمع آوری طرح‌های توجیهی و نظریه‌های غنی ارائه شده از جانب صاحب نظران‌، حمایتی مشهود و ضمانت اجرایی کافی از سوی سازمان‌های ذیربط در این خصوص صورت نگرفته و اغلب به کمیت طرح‌های ارائه شده توجه و بصورت فراگیر نقطه شروعی جهت عملیاتی نمودن طرح‌های مذکور به چشم نمی‌خورد. امید است واحدهای تولیدی داخلی به مجموعه‌هایی چابک در جهت افزایش توانایی و کامیابی در بازارهای جهانی متغیر و در حال دگرگونی گام برداشته بنحوی که در بازارهایی با طیف گسترده محصولات و الگوهای عمرهای کوتاه سودآور و سفارش‌های فردی و اختیاری را با تنوع هر چه بیشتر تولید و صادر نمایند.
پیشنهادات : ایجاد و تخصیص یارانه از سوی دولت به تولید‌کنندگان جهت دسترسی به مواد اولیه درجه یک و ماشین‌آلات پیشرفته بسته‌بندی با قیمتی مناسب.
- الزام واحدهای تولیدی به جذب و بکارگیری کارشناس صنایع تبدیلی و بسته‌بندی به منظور بررسی و تایید کیفیت انطباق محصول که به نوعی در زمینه رفع مشکلات اشتغال نیز اثربخشی را به همراه دارد
- الزام واحدهای تولیدی به مستند‌سازی هر واحد در امر بسته‌بندی کالاها پیرو اجرایی نمودن طرح کدینگ کالا.
- آموزش و توجیه هیات‌های تجاری اعزامی به کشورهای هدف جهت تخصصی شدن هرچه بیشتر بازاریابی و الزام حضور کارشناس رفتار مصرف‌کننده در تیم مذکور.
- برگزاری دوره‌های آموزشی بسته‌بندی زمان‌بندی شده مطابق با استانداردهای جهانی (EEC) به منظور فرهنگ‌سازی، افزایش سطح مهارت و دانش فنی افراد همگام با تکنولوژی روز دنیا.
- برگزاری هر چه بیشتر سمینارهای تخصصی بسته‌بندی و تعامل با دانش آموختگان دانشگاهی بصورت مستمر و هدفمند.
- تشویق و ترغیب واحدهای برتر در صنایع تبدیلی و بسته‌بندی وهمچنین تقویت کلینیک‌های تخصصی در سازمان توسعه تجارت .
-تمرکز بررعایت مقررات استانداردهای اجباری بسته‌بندی ویژه کالاهای تولیدی صادراتی.
-ایجاد خوشه‌های تخصصی  صنعت بسته‌بندی در شهرستان‌ها در مقیاس‌های کوچک جهت سهولت دسترسی تولیدکنندگان محلی، ارتباط و مشاوره .

منبع: مجله دنیای چاپ

 



بازدیدها : 1594



نظرات کاربران

هنوز هیچ نظری ارسال نشده است


ارسال نظر در مورد این مطلب:

نام شما : *
آدرس ایمیل : *
شماره تماس :
متن نظر : *
تشخیص امنیتی :
 


آگهی های مرتبط با این خبر


بسته بندی باری نو (گلستان)

بسته بندی باری نو (گلستان)


بسته بندی باری نو (گلستان) تاسیس: 1384 فریده ...
صنایع چاپ بسته بندی

صنایع چاپ بسته بندی


ساخت قالبهای تخت و روتاری توسط لیزر و خم ...
قیمت فروش دستگاه حک و برش لیزری سریع و فوق سریع

قیمت فروش دستگاه حک و برش لیزری سریع و فوق سریع


قیمت دستگاه برش لیزری دستگاه برش و حکاکی لیزری ...
کدزن مکانیکی

کدزن مکانیکی


کدزن مکانیکی اتوماتیک مدل GSM-241 K hot code printing machine ...
سیل وکیوم با تزریق گاز اتوماتیک مدل GSM-200 SV

سیل وکیوم با تزریق گاز اتوماتیک مدل GSM-200 SV


سیل وکیوم با تزریق گاز اتوماتیک مدل GSM-200 SV Automatic ...
توليد و چاپ لفافهای بسته بندی

توليد و چاپ لفافهای بسته بندی


تولید و چاپ انواع نایلون نایلكس، لفافهای بسته بندی، شیرینگی، ...
طراحی بسته بندی

طراحی بسته بندی


طراحی بسته بندی یکی از مهمترین مراحل در ارائه محصول ...
چاپ و بسته بندی اندیشه گستر نوآور (مازندران)

چاپ و بسته بندی اندیشه گستر نوآور (مازندران)


چاپ و بسته بندی اندیشه گستر نوآور (مازندران) مهدی ...
كارتن سازی و بسته بندی

كارتن سازی و بسته بندی


كارتن سازی و بسته بندی نگاه دایكات ...
دستگاه سیل القایی قابل استفاده در صنعت بسته بندی

دستگاه سیل القایی قابل استفاده در صنعت بسته بندی


قابل توجه تولیدکنندگان در صنعتهای بسته بندی مواد غذایی ...
لیبل پرینتر

لیبل پرینتر


لیبل پرینتر مدلGSM-168 Label printer این ...
صنایع چاپ و بسته بندی

صنایع چاپ و بسته بندی


صنایع چاپ و بسته بندی شهاب سان ...
دستگاه وکیوم فروشگاهی مدل GSM-280AL

دستگاه وکیوم فروشگاهی مدل GSM-280AL


دستگاه وکیوم فروشگاهی مدل GSM-280AL: این دستگاه جهت وکیوم ...
صنایع چاپ و بسته بندی مدیسا | تولید ساک دستی کاغذی | جعبه پیتزا | جعبه فست فود و تراکت

صنایع چاپ و بسته بندی مدیسا | تولید ساک دستی کاغذی | جعبه پیتزا | جعبه فست فود و تراکت


صنایع چاپ و بسته بندی مدیسا فعالیت خود را از ...
طراحی گرافیک، چاپ و امور تبلیغاتی

طراحی گرافیک، چاپ و امور تبلیغاتی


از طراحی تا چاپ، همراهتان هستیم"
شرکت چاپ و بسته بندی فرارنگ آریا

شرکت چاپ و بسته بندی فرارنگ آریا


شرکت چاپ و بسته بندی فرارنگ آریا مدیرمسئول:امیر ...
بسته بندی خشکبار

بسته بندی خشکبار


صنایع بسته بندی و جعبه سازی سی سو
ماژنتا گرافیک - طراحی، چاپ و بسته بندی

ماژنتا گرافیک - طراحی، چاپ و بسته بندی


ماژنتا گرافیک - طراحی، چاپ و بسته بندی
طراحی بسته بندی ، طراحی جعبه

طراحی بسته بندی ، طراحی جعبه


طراحی بسته بندی طراحی بسته بندی طراحی بسته طراحی جعبه ...
قبول انواع سفارشات بسته بندی

قبول انواع سفارشات بسته بندی


شرکت گلدانه پاسارگاد ، مجهز به ماشین ...
خرید و فروش روزنامه باطله

خرید و فروش روزنامه باطله


فروش روزنامه باطله خوانده نشده و تمیز (بزرگ - متوسط ...
دستگاه بسته بندی شیرینگ تونلی دست دوم (شادمهر)

دستگاه بسته بندی شیرینگ تونلی دست دوم (شادمهر)


دستگاه بسته بندی تونلی در حد نو بسیار ...
فروشگاه شاهرخی, چاپ چسب, تبلیغ روی انواع نوار چسب

فروشگاه شاهرخی, چاپ چسب, تبلیغ روی انواع نوار چسب


فروشگاه چسب شاهرخی بازار تهران با 10 سال سابقه تبلیغ ...
دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه

دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه


بسته بندی کیک و کلوچه با دستگاه بسته بندی تک ...
دستگاه لیزر حک و برش فروش نقد واقساط حکاکی لیزری

دستگاه لیزر حک و برش فروش نقد واقساط حکاکی لیزری


فروش نقد واقساط دستگاه لیزری حکاکی و برش با ...
لوله های خرطومی فلزی و اتصالات جهت ماشین آلات چاپ وبسته بندی

لوله های خرطومی فلزی و اتصالات جهت ماشین آلات چاپ وبسته بندی


آساک سیستم، واحد بازاریابی و فروش شرکت رهورد خراسان در ...
تاریخزن حرارتی مکانیکی و انواع دستگاههای بسته بندی

تاریخزن حرارتی مکانیکی و انواع دستگاههای بسته بندی


تاریخزن حرارتی مکانیکی این تاریخزن در واحد های ...
دستگاه بسته بندی عمودی گرانول ده توزین پیلوپکی

دستگاه بسته بندی عمودی گرانول ده توزین پیلوپکی


بسته بندی 10 توزین آجیل ، حبوبات و خشکبار SSN4010
شرینک پک تونلی دوگانه سوز (برقی،گازی)

شرینک پک تونلی دوگانه سوز (برقی،گازی)


شرینک پک تونلی دوگانه سوز(برقی،گازی) Shrink packing machine (heater -gas) ...
طراح و سازنده ماشین آلات صنایع غذایی و بسته بندی

طراح و سازنده ماشین آلات صنایع غذایی و بسته بندی


سازنده ماشین آلات صنایع غذایی و خرد کن قند ...
بسته بندی  چاپ معین  (گیلان)

بسته بندی چاپ معین (گیلان)


بسته بندی چاپ معین (گیلان) حسن مهدی زاده ...
تولید و چاپ لفاف های بسته بندی

تولید و چاپ لفاف های بسته بندی


شرکت بهمن چاپ با کادری مجرب و سابقه ای درخشان ...
بسته بندی دستمال کاغذی در پک های یک نفره

بسته بندی دستمال کاغذی در پک های یک نفره


شرکت حریر ترمه آریا آماده ارایه خدمات در زمینه ...
چاپ انواع فرم اداری

چاپ انواع فرم اداری


صنایع بسته بندی پدیده زیبای شرق پیشرو در امر چاپ ...
انجام امور بسته بندی در مشهد

انجام امور بسته بندی در مشهد


صنایع بسته بندی پدیده زیبای شرق پیشرو در امر چاپ ...
نایلکس فروشگاهی

نایلکس فروشگاهی


تولید و چاپ انواع فیلم های چند لایه پلی اتیلن،نایلون ...
بسته بندی فرزان(زنجان)

بسته بندی فرزان(زنجان)


بسته بندی فرزان(زنجان) تاسیس: 1384 کد: 1192 ...
طراحی جعبه های بسته بندی

طراحی جعبه های بسته بندی


شرکت طراحان کتیبه ایرانیان مجهز به آتلیه طراحی با استفاده ...
شرینک پک کابینی

شرینک پک کابینی


شرینک پک کابینی مدل GSM-4553 Shrink packing machine (cabin) :
تولید کننده خط تولید تسمه پلاستیکی بسته بندی

تولید کننده خط تولید تسمه پلاستیکی بسته بندی


شرکت آرسیس ( با تکنولوژی ترکیه ) تنها ...
شبرنگ شب نما

دنیای چاپ بنر
طراحی وب سایت : دیاسافت
قدرت گرفته از DiasoftCMS 3.1 2015