فروشگاه تخصصی چاپ و تبلیغات
Avatar   خوش آمدید کاربرمهمان
ورود | ثبت نام
امروز : چهارشنبه 24 مرداد 1397
 
وب سایت تخصصی نیازمندی های صنعت چاپ و تبلیغات
گیفتو
آلتون پرتو
راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

بازاریابی پیامکی بر اساس ارسال پیام های کوتاه روی گوشی های موبایل مشتریان است. باید بدانیم طبق پیش بینی ها تا سال 2020، 90 درصد مردم جهان گوشی ...


» 11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق

» مدل‌ AIDAS در تبلیغات چیست؟

» جدید ترین و زیبا ترین فونت های فارسی

ساخت تیزر تبلیغاتی
نوین تاک
دنیای چاپ
چاپ نقش الماس
مقالات تخصصی تبلیغات و چاپ
  مقالات آموزشی
طراحی صنعتی چیست؟
چاپ و انواع روش های چاپ
چگونه فرهنگ سازمانی را در بازاریابی به کار گیریم؟
چاپ افست چیست؟
نرم افزارهای گرافیکی برداری (Vector)
مالیات‌های پرداخت شده طی سال‌های1381 تا 1390 بازگردانده می‌شود
توسعه قلم‌ چاپ سه‌بعدی سبک‌تر و باریک‌تر
با 10 مزیت تبلیغات اینترنتی آشنا شوید
هشت اشتباه رایج بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی
همه چیز درباره چرایی استفاده از CRM
نکاتی کلیدی برای ایجاد طرح بازاریابی موفق
فراخوان طراحی لوگو برای سازمان سینمایی
تفاوت لینک‌ساز سنتی و بازاریاب محتوا
B2G یعنی چه؟
نقش تعیین هدف در دنیای آنالیز اطلاعات
آشنايي با فرآيند تولید ظروف پلاستیک بروشIML
استفاده از قدرت کلام برای ساخت و تقویت برند شخصی
نکات مهم در طراحی کارت سه بعدی
وقتی فریب جعبه‌های کادویی شکلات را می‌خوریم
مروری بر پوسترهای جذاب کوکاکولا با جزئیات پیچیده
assortment یعنی چه؟
در کنفرانس سئو شهریور ۹۴ با حضور رفیق فیلیپس چه گذشت؟
تجربیات ویزیتور دیروز و معلم امروز بازاریابی ایران
تاثیر فرهنگ بر رفتار مصرف کننده ها را نادیده نگیرید
آموزش تعیین کردن URL ها به عنوان هدف
روش های پوشش دهی(Coating)
آنچه برای طراحی بنرهای سایز کوچک باید بدانید
اولین کارتریج سلول خورشید
گزینه های جدید IC3D برای نرم افزار بسته بندی
گردش کار دیجیتال
 صفحه نخست / بسته‌بندی‌های صادراتی فرصت یا تهدید



 
بسته‌بندی‌های صادراتی فرصت یا تهدید

بسته‌بندی‌های صادراتی فرصت یا تهدید


کشور ایران در حوزه اقتصاد مرحله زیست‌گذرانی را پشت سر نهاده و جهش ورود به مرحله صنعتی شدن (اقتصاد چند قطبی) را آغاز نموده که تواماً رفتار آنلاین اجتماع، مسائل جمعیت شناختی و روانشناختی را در بر می‌گیرد.


بازاریابی جهانی شامل فرآیند تمرکز منابع و اهداف شرکت‌ها روی فرصت‌ها و نیازهای محیطی است. اگرچه اصول بازاریابی فراگیر است ولی بازارها و مشتریان متفاوتند به این معنی که هر کشور و هر شخصی منحصر به فرد و بیانگر این واقعیت که همیشه نمی‌توان تجربه یکسانی را در همه جوامع اقتصادی بکار برد و اینجاست که اصول سه‌گانه بازاریابی یعنی خلاقیت، تمایز و نوآوری بیشتر از قبل احساس می‌گردد. بسیاری از بازاریابان بسته‌بندی( packaging )  را همراه با عناصر دیگر آمیخته بازاریابی یعنی قیمت، کالا، مکان و تبلیغات پیشبردی بعنوان پنجمین(p) می‌دانند.
بسته‌بندی مناسب انگیزه لازم برای تولید را به تولید‌کنندگان داده و تاحدودی آنان را در مقابل رقبای مقلد حفظ و در نهایت تنوع و حق انتخاب بیشتری را برای مشتری فراهم می‌نماید. بسته‌بندی به نوعی یک فرصت اشتغال و یک کمک‌کننده مهم جهت کارآیی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و اثر‌بخشی صادرات بمنظور انتقال پیام به خریدار بشمار می‌رود .
طراحی مناسب بسته‌بندی برای مصرف‌کننده راحتی و برای تولید‌کننده ارزش تبلیغاتی و سود را بدنبال دارد. عوامل مختلفی به استفاده روزافزون از بسته‌بندی بعنوان ابزار بازاریابی کمک می‌نمایند از جمله سلف سرویس در فروشگاه‌های بزرگ ، آسایش خرید (دسترسی و اعتمادپذیری) برای مصرف‌کننده، ایجاد تصویر ذهنی نسبت به شرکت و نام تجاری و فرصتی برای نوآوری .برای یک تولید‌کننده محصول صادراتی اولین مرحله تعیین مفهوم بسته‌بندی است که تعیین می‌کند بسته‌بندی اساساً باید چگونه بوده ، برای یک کالای خاص چه کاری را انجام دهد، آیا هدف اصلی بسته‌بندی مراقبت از محصول و یا معرفی روش جدید و نوآورانه توزیع محتواست و یا اینکه وظیفه انتقال پیامی درباره کالا یا شرکت را بعهده دارد و یا هدف دیگری داشته است؟ پس از تعیین مفهوم بسته‌بندی باید دیگر ارکان بسته‌بندی نظیر اندازه ، شکل، مواد اولیه مصرفی و رنگ را مدنظر قرار گرفته و با هم همخوانی داشته و در نهایت آزمون‌های قبل از فروش محصول صورت پذیرد.
انجام آزمون واسطه باهدف اطمینان از دارابودن جذابیت کافی در مواجهه و انتخاب محصول و همچنین آزمون مصرف‌کننده با این هدف که اطمینان حاصل شود عکس‌العمل مصرف‌کننده نسبت به بسته‌بندی مثبت و مساعد است یا خیر، انجام می‌گیرد و بسی جای تامل دارد که استفاده از این آزمون‌ها را در کشورمان کمتر شاهد بوده‌ایم .مدیریت فروش مطلوب برای سلامتی سیستم اقتصادی کشورها ضروری است و موفقیت فروش حضوری اثر مستقیمی بر موفقیت کلی بازاریابی شرکت دارد و بعبارتی مدیریت فروش حضوری را می‌توان قلب مدیریت بازاریابی نامید. با عنایت به اینکه در عصر حاضر مرحله معرفی محصول به بازارهای جهانی را پشت سر گذارده و بهترین شیوه ورود به بازاریابی ناشناخته صادرات غیر مستقیم می‌باشد که در مقایسه باسایر روش‌ها ریسک کمتری را به دنبال دارد و از سوی دیگر فروش حضوری مستلزم ایجاد هزینه برای شرکت است، لذا از عوامل قابل توجه در بازاریابی به منظور پر کردن خلاء تاثیر فروشندگان شخصی شرکت، تقویت ظاهر مناسب بسته‌بندی و سورتینگ مطابق با استانداردهای جهانی (ISO) بعنوان عامل بصری بازاریابی محصول می‌باشد.
از بسته‌بندی بعنوان فروشنده خاموش یاد می‌شود و در اکثر آگهی ها قسمت عمده هزینه‌ها صرف رساندن پیام به افرادی می‌شود که در حقیقت مشتری بالقوه نیستند که با تقویت ظاهر بسته‌بندی تا حدودی این مشکل مرتفع خواهد شد برای تبلیغ‌کنندگان مفهوم مواجهه گزینشی از جذابیت بالایی برخوردار است و معمولا اولین موضوعی که در مواجهه حضوری مصرف‌کننده با کالا در ذهن تجزیه و تحلیل می‌کند، شکل بسته‌بندی است بطوری که گفته می‌شود بسته‌بندی مناسب می‌تواند اثر‌بخشی یک آگهی تبلیغاتی 5 ثانیه ای را در ذهن مصرف کنند تداعی نماید. بسته‌بندی یکی از عوامل موثر انگیزشی در رشد جوامع صادراتی بوده که علاوه بر گیرایی به نوعی نقش شناسنامه‌ای کالا را به عهده دارد جذابیت کالا باید به نحوی باشد که تقلید از آن دشوار باشد از کشورهای توانمند در طراحی ظاهری محصول بعنوان نمونه از ایتالیا می‌توانیم نام ببریم .
درج اطلاعات کامل محصول روی بسته‌بندی ، ظاهر جذاب، راحتی حمل و نقل، انبارداری و شرایط اقلیمی، سهولت باز شدن و کاربرد محصول از ویژگی‌های یک بسته‌بندی مناسب می‌باشد. همانطور که بسته‌بندی هزینه‌زاست، از سویی دیگر موجب ایجاد ارزش افزوده در محصول می‌گردد که می‌تواند تا حدودی هزینه‌های مذکور را تعدیل نماید.
بسته‌بندی عضوی از زنجیره ارزش یک شرکت می‌باشد که در نهایت به افزایش ارزش نهایی شرکت کمک می‌کند بنحوی که همبستگی مثبت معناداری بین کیفیت برتر کالا و بازده سرمایه‌گذای (ROI)آن شرکت بوجود می‌آید .لازم بذکر است که این ارتقاء کیفی در صنعت بسته‌بندی تا یک نقطه مشخصی جایز بوده و از آن نقطه به بعد چیزی جز اتلاف هزینه و از بین بردن فسلقه تولید آن کالا را نخواهد داشت.
پیرو این موضوع ، استراتژی قیمت‌گذاری بر مبنای ارزش و نیز قیمت‌گذاری پرستیژی برای محصولات آن شرکت کاربرد دارد.که این نوع قیمت‌گذاری راهکاری برای توسعه فعالیت صادرکنندگانی است که تمایلی به تخصیص هزینه در حوزه بسته‌بندی محصولاتشان ندارند . پدیده غیر اخلاقی دامپینگ که امروزه گریبان‌گیر تجارت بین‌المللی شده است در صنایع بسته‌بندی نیز نفوذ داشته بنحوی که کشور عامل جهت نفوذ در بازارها و گاهی لطمه به رقبا هزینه‌های بالایی را جهت بسته‌بندی شکیل و جذاب محصولی خاص صرف نموده ولو اینکه محصول مورد نظر ارزش کیفی و کاربرد بهینه را نداشته باشد بطوری که شاخصه‌ای منفی را در نقطه سر به سر بوجود آورده و بصورت زیرکانه خریداران را دچار خطای کلیشه‌ای نماید.
بسته‌بندی مختص کالاست و فعالیت‎‌های ترغیبی در خصوص بسته‌بندی‌های صادراتی با هدف بازاریابی تبدیلی محصولات صادراتی حائز اهمیت است امروزه صاحبان بسیاری از کارخانجات و واحدهای تولیدی با علم به اینکه شناخت ویژگی‌های رفتاری و روانشناختی مصرف‌کنندگان در بسته‌بندی و سورتینگ مناسب امری ضروریست و علی‌رغم ارتباط نزدیک ایشان با تکنیک‌های جدید ( به جهت مسافرت به نقاط مختلف دنیا و شرکت در سمینارهای تخصصی) برخوردی غیر مسئولانه در فرآیند بسته‌بندی‌های صادراتی داشته و متعاقباً شاهد آن بودیم که بسیاری از محصولات تولیدی مطابق با استاندارد داخلی مورد پذیرش جوامع فرامرزی نبوده و صدور آنها بر مبنای یک استراتژی همگانی زیانبار و نیاز به یک بازاریابی احیایی دارد.
از سویی دیگر بسیاری از تولید کنندگان همچنان دچار خطای اسنادی بوده بطوری که رکود اقتصادی را تنها عامل نزول و ناتوانی در صادرات محصولاتشان عنوان می‌کنند غافل از اینکه بسیاری از ابزارهای ترغیبی فروش از جمله بسته‌بندی را در اختیار دارند. متخصصان صنعت بسته‌بندی می‌بایست با بکارگیری پتانسیل‌های موجود‌، طراحی را براساس تجزیه و تحلیل نیازهای مصرف‌کننده و به دنبال آن بررسی امکان‌پذیری اقتصادی و فنی مورد توجه قرار دهند .
با عنایت به اینکه امروزه جهت خروج از جمود اقتصادی صادرات به ضرورتی اجتناب‌ناپذیر مبدل گشته است، نفود در بازارهای جهانی به منظور افزایش فروش و سود نیازمند استفاده از اصول بازاریابی داخلی به انضمام دقت و تیزبینی می‌باشد. ایجاد یک تصویر ذهنی قدرتمند از صادرات مستلزم ابداع، نوآوری و پشتکار فراوان بوده و با توجه به اینکه مصرف‌کنندگان تمایل به حفظ یک سطح بهینه تحریک را دارند، لذا ضرورت تمرکز بر ظاهر بسته‌بندی (مطابق با کیفیت و مرتبط با کاربرد محصول) الزامیست.
نحوه بسته‌بندی و لباس یک کالا می‌تواند مبین جایگاه محصول (مقرون به صرفه بودن، قابلیت اعتماد، دوام و سایر ویژگی‌های مرسوم) در بازار باشد. جایگاه‌یابی (positioning) از مصادیق مدیریتی انگیزشی (PERMS) می‌باشد و در واقع با طراحی و بسته‌بندی مناسب ، نوعی کدگذاری در فرآیند انتقال پیام و نوعی وفاداری در مصرف‌کننده ایجاد کرده و می‌توان برای هر کالا یک مدل ارتباطی منحصر به فرد را تعیین و بکارگیری نمود. انتخاب محصول توسط مصرف‌کنندگان تا حدود زیادی براساس ارزش‌های نمادین، عادات، ذائقه و فرهنگ مصرف صورت می‌گیرد تا جایی که براند و رنگ نیز در زمره آن می‌باشد و این موضوع باید همواره از چشم تولید‌کنندگان دور نماند.
بسته‌بندی برگ برنده نهایی در بازار فروش بوده و برای بهنگام نگه داشتن بسته‌بندی می‌بایست تغییراتی جزئی اما دائمی در آن ایجاد نمود. روانشناسی رنگ‌ها نیز یکی از موضوعات مرتبط با موضوع قابل بحث می‌باشد چه بسا رنگ‌های متفاوت در کشورهای مختلف ممکن است معانی و تعابیر مثبت و منفی زیادی را از بعد فرهنگ مصرف آن جامعه در برداشته باشد طوری که شاهد آن بوده‌ایم محصولی با کیفیت عالی و بسته‌بندی مناسب ولی رنگ‌آمیزی مغایر با فرهنگ مصرف بازار هدف ، نتوانسته بازار‌داری نماید. از دیگر موارد حائز اهمیت در فرهنگ مصرف جوامع، شکل ظاهری و سهولت کاربرد می‌باشد بنحوی که با توجه به وجود هزینه‌های بسته‌بندی و عدم اعمال سلیقه از سوی تولید‌کننده، محصولات بصورت فله صادر شده و در کشور ثانی مطابق فرهنگ مصرف بسته‌بندی و با براند آن کشور صادر گردیده است و به اصطلاح بازاری خاکستری را بوجود آورده‌اند.
صحت این موضوع در زمینه صادرات مواد غذایی مشهود است. بنابراین شرکتهای بسته‌بندی بمنظور کاهش تعارضات فرهنگی باید بطور دائم با الگوهای رفتاری، فرهنگی و اجتماعی مشتریان و مصرف‌کنندگان بازارهای گوناگون آشنا بوده تا ضمن رعایت اصول بسته‌بندی سبز(استفاده بهینه از زمان مواد و هزینه) بتوانند بیش از رقبا محصولاتی مناسب و مطلوب برای هر یک از گروه‌های خاص فرهنگی فراهم آورند. بستر‌سازی در این خصوص جهت قرابت با بازارهای جهانی نیازمند یک استراتژی مستمر و بادوام است .
حائز اهمیت اینکه علی‌رغم تدوین وجمع آوری طرح‌های توجیهی و نظریه‌های غنی ارائه شده از جانب صاحب نظران‌، حمایتی مشهود و ضمانت اجرایی کافی از سوی سازمان‌های ذیربط در این خصوص صورت نگرفته و اغلب به کمیت طرح‌های ارائه شده توجه و بصورت فراگیر نقطه شروعی جهت عملیاتی نمودن طرح‌های مذکور به چشم نمی‌خورد. امید است واحدهای تولیدی داخلی به مجموعه‌هایی چابک در جهت افزایش توانایی و کامیابی در بازارهای جهانی متغیر و در حال دگرگونی گام برداشته بنحوی که در بازارهایی با طیف گسترده محصولات و الگوهای عمرهای کوتاه سودآور و سفارش‌های فردی و اختیاری را با تنوع هر چه بیشتر تولید و صادر نمایند.
پیشنهادات : ایجاد و تخصیص یارانه از سوی دولت به تولید‌کنندگان جهت دسترسی به مواد اولیه درجه یک و ماشین‌آلات پیشرفته بسته‌بندی با قیمتی مناسب.
- الزام واحدهای تولیدی به جذب و بکارگیری کارشناس صنایع تبدیلی و بسته‌بندی به منظور بررسی و تایید کیفیت انطباق محصول که به نوعی در زمینه رفع مشکلات اشتغال نیز اثربخشی را به همراه دارد
- الزام واحدهای تولیدی به مستند‌سازی هر واحد در امر بسته‌بندی کالاها پیرو اجرایی نمودن طرح کدینگ کالا.
- آموزش و توجیه هیات‌های تجاری اعزامی به کشورهای هدف جهت تخصصی شدن هرچه بیشتر بازاریابی و الزام حضور کارشناس رفتار مصرف‌کننده در تیم مذکور.
- برگزاری دوره‌های آموزشی بسته‌بندی زمان‌بندی شده مطابق با استانداردهای جهانی (EEC) به منظور فرهنگ‌سازی، افزایش سطح مهارت و دانش فنی افراد همگام با تکنولوژی روز دنیا.
- برگزاری هر چه بیشتر سمینارهای تخصصی بسته‌بندی و تعامل با دانش آموختگان دانشگاهی بصورت مستمر و هدفمند.
- تشویق و ترغیب واحدهای برتر در صنایع تبدیلی و بسته‌بندی وهمچنین تقویت کلینیک‌های تخصصی در سازمان توسعه تجارت .
-تمرکز بررعایت مقررات استانداردهای اجباری بسته‌بندی ویژه کالاهای تولیدی صادراتی.
-ایجاد خوشه‌های تخصصی  صنعت بسته‌بندی در شهرستان‌ها در مقیاس‌های کوچک جهت سهولت دسترسی تولیدکنندگان محلی، ارتباط و مشاوره .

منبع: مجله دنیای چاپ

 



بازدیدها : 1723



نظرات کاربران

هنوز هیچ نظری ارسال نشده است


ارسال نظر در مورد این مطلب:

نام شما : *
آدرس ایمیل : *
شماره تماس :
متن نظر : *
تشخیص امنیتی :
 


آگهی های مرتبط با این خبر


مجتمع چاپ،تبلیغات و بسته بندی

مجتمع چاپ،تبلیغات و بسته بندی


مجهز به ماشین آلات پیشرفته لیتوگرافی / چاپ / کلیه ...
برچسب امنیتی

برچسب امنیتی


برچسب امنیتی امروزه بسیاری از کالاهای تقلبی ...
لفاف های بسته بندی

لفاف های بسته بندی


شرکت بهمن چاپ با کادری مجرب و سابقه ای درخشان ...
چسب گرم بسته بندی

چسب گرم بسته بندی


چسب گرم بسته بندی شرکت کیمیا گستر ...
تاریخزن مکانیکی اتوماتیک

تاریخزن مکانیکی اتوماتیک


تاریخزن مکانیکی اتوماتیک مدل GSM-241 K hot code printing machine
دستگاه بسته بندی انواع مواد پودری

دستگاه بسته بندی انواع مواد پودری


شرکت صنایع بسته بندی شادمهر در سال ...
جهان مهر صبا ـ چاپ وبسته بندی

جهان مهر صبا ـ چاپ وبسته بندی


جهان مهر صبا ـ چاپ وبسته بندی مدیرمسئول:مهرداد مشعوفی ...
فروش دستگاه حک و برش لیزری شرایط اقساط

فروش دستگاه حک و برش لیزری شرایط اقساط


دستگاه برش و حکاکی لیزری قیمت فروش لیزر جهت حک ...
دستگاه خط تولید کاغذ A4 با بسته بندی

دستگاه خط تولید کاغذ A4 با بسته بندی


دستگاه خط تولید کاغذ A4 با بسته بندی
چاپخانه صنایع بسته بندی نگین حاتم –شرکت (خراسان رضوی)

چاپخانه صنایع بسته بندی نگین حاتم –شرکت (خراسان رضوی)


چاپخانه صنایع بسته بندی نگین حاتم –شرکت (خراسان رضوی) ...
سیل وکیوم با تزریق گاز اتوماتیک مدل GSM-200 SV

سیل وکیوم با تزریق گاز اتوماتیک مدل GSM-200 SV


سیل وکیوم با تزریق گاز اتوماتیک مدل GSM-200 SV Automatic ...
کیسه بسته بندی مخصوص برنج

کیسه بسته بندی مخصوص برنج


نسل جدید کیسه های بسته بندی کیسه های بسته ...
قیمت فروش دستگاه حک و برش لیزری سریع و فوق سریع

قیمت فروش دستگاه حک و برش لیزری سریع و فوق سریع


قیمت دستگاه برش لیزری دستگاه برش و حکاکی لیزری ...
آسان قزوین ـ شرکت صنایع چاپ و بسته بندی (قزوین)

آسان قزوین ـ شرکت صنایع چاپ و بسته بندی (قزوین)


آسان قزوین ـ شرکت صنایع چاپ و بسته بندی ...
سازنده دستگاهای بسته بندی

سازنده دستگاهای بسته بندی


دستگاهای بسته بندی مایعات قبیل نوشابه دوغ دستگاه پر کن ...
نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ و بسته بندی مشهد

نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ و بسته بندی مشهد


سومین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ و بسته بندی مشهد ...
چاپ و بسته بندی اندیشه گستر نوآور (مازندران)

چاپ و بسته بندی اندیشه گستر نوآور (مازندران)


چاپ و بسته بندی اندیشه گستر نوآور (مازندران) مهدی ...
صنایع بسته بندی کیمیا(کارتن سازی)

صنایع بسته بندی کیمیا(کارتن سازی)


تولید انواع کارتن 3و 5لایه با چاپ چهار رنگ و ...
بسته بندی تک کارتن(خراسان رضوی)

بسته بندی تک کارتن(خراسان رضوی)


بسته بندی تک کارتن(خراسان رضوی) محمد کاظم اخلاقی ...
دستگاه بسته بندی دست دوم

دستگاه بسته بندی دست دوم


دستگاه بسته بندی دست دوم (کارکرده) دستگاه ...
دستگاه بسته بندی شیر خشک

دستگاه بسته بندی شیر خشک


شرکت صنایع بسته بندی شادمهر در سال 1370 تاسیس و ...
طراح بسته بندی و هلیوگراور

طراح بسته بندی و هلیوگراور


آماده همکاری با چاپخانه ها و کارخانجات صنایع غذایی ...
تاریخزن حرارتی مکانیکی رومیزی

تاریخزن حرارتی مکانیکی رومیزی


تاریخزن حرارتی مکانیکی رومیزی GSM-23 hot code printing machine
صنایع چاپ و بسته بندی آدمک

صنایع چاپ و بسته بندی آدمک


مجتمع چاپ آدمک یک مجموعه کامل تولیدی در زمینه تولید ...
ساخت انواع جعبه های مقوایی

ساخت انواع جعبه های مقوایی


شرکت صنایع چاپ و بسته بندی باران ...
پوراسلامی ـ چاپ و بسته بندی

پوراسلامی ـ چاپ و بسته بندی


پوراسلامی ـ چاپ و بسته بندی مدیرمسوول:مهدی اسماعیل پور ...
مجموعه دستگاههای بسته بندی کیان صنعت

مجموعه دستگاههای بسته بندی کیان صنعت


کیان صنعت اصفهان با کادری مجرب و کارآزموده برای رفع ...
طراحی چاپ و بسته بندی آذرشن گرافیک

طراحی چاپ و بسته بندی آذرشن گرافیک


آذرشن گرافیک طراحی چاپ و بسته بندی
چاپ و بسته بندی

چاپ و بسته بندی


نگاره طلایی (مجهز به آتلیه طراحی حرفه ای و مجتمع ...
دستگاه بسته بندی مواد شیمیایی

دستگاه بسته بندی مواد شیمیایی


شرکت صنایع بسته بندی شادمهر در ...
فویل آلومینیوم برای مصارف بسته بندی

فویل آلومینیوم برای مصارف بسته بندی


فویل آلومینیوم ; شرکت الومینیوم هزاره سوم میلاد
مهر چرخان دستی

مهر چرخان دستی


مهر چرخان دستی مدل GSM99 Manual carton printer ...
تاریخ زن

تاریخ زن


گشتا صنعت مشهد ارایه دهنده انواع دستگاههای تاریخ زن از ...
دستگاه کلیپس زن GSM-100K

دستگاه کلیپس زن GSM-100K


دستگاه کلیپس زن GSM-100K: این دستگاه جهت بسته بندی ...
تولید پاکت ایستاده زیپ دار و بدون زیپ شرکت فرادید شرق (هایپکس)

تولید پاکت ایستاده زیپ دار و بدون زیپ شرکت فرادید شرق (هایپکس)


یکی از مهمترین نقش هایی که بسته بندی دارد ...
تاریخزن پنوماتیک با 6 واحد چاپ دو طرفه

تاریخزن پنوماتیک با 6 واحد چاپ دو طرفه


تاریخزن پنوماتیک با 6 واحد چاپ دو طرفه مدل GSM-601 ...
چاپ جعبه دستمال کاغذی

چاپ جعبه دستمال کاغذی


شرکت حریر ترمه آریا با برند تجاری ترمه آماده چاپ ...
انواع دستمال کاغذی تبلیغاتی

انواع دستمال کاغذی تبلیغاتی


شرکت حریر ترمه آریا با برند تجاری ترمه آماده چاپ ...
دستگاه بسته بندی میوه خشک

دستگاه بسته بندی میوه خشک


شرکت صنایع بسته بندی شادمهر در سال 1370 تاسیس و ...
چاپخانه والا 110 – بسته بندی و چاپ

چاپخانه والا 110 – بسته بندی و چاپ


چاپخانه والا 110 – بسته بندی و چاپ تاسیس ...
اپسون
شبرنگ شب نما

دنیای چاپ بنر
طراحی وب سایت : دیاسافت
قدرت گرفته از DiasoftCMS 3.1 2015