فروشگاه تخصصی چاپ و تبلیغات
Avatar   خوش آمدید کاربرمهمان
ورود | ثبت نام
امروز : دوشنبه 25 تير 1397
 
وب سایت تخصصی نیازمندی های صنعت چاپ و تبلیغات
گیفتو
آلتون پرتو
راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

بازاریابی پیامکی بر اساس ارسال پیام های کوتاه روی گوشی های موبایل مشتریان است. باید بدانیم طبق پیش بینی ها تا سال 2020، 90 درصد مردم جهان گوشی ...


» 11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق

» مدل‌ AIDAS در تبلیغات چیست؟

» جدید ترین و زیبا ترین فونت های فارسی

ساخت تیزر تبلیغاتی
دنیای چاپ
نوین تاک
چاپ نقش الماس
مقالات تخصصی تبلیغات و چاپ
  مقالات آموزشی
مهمترین عامل در طراحی بنرهای متحرک چیست؟
جشنواره جوایزطلایی پرشین نوین پرچم اول دی آغاز می‌شود
نکاتی در مورد استفاده هنرمندانه از فرصت فروش در ماه رمضان
لیست قیمت مرکب چاپ
Acquisition Strategy یعنی چه؟
کلمات جادویی تبلیغات
چند توصیه سازنده برای بهینه سازی سایت
جشنواره عکس «زنان و زندگی شهری»
وضعیت تبلیغ کالاهای مضر در تلویزیون
شرکت آلمانی برای عراقی‌ها کارت هویت تولید می‌کند
مقواي فلوتينگ چیست؟
اشتغال پنج‌هزار نفر با احداث واحد بزرگ بسته‌بندی خرما در برازجان
آنچه درباره بسته بندی باید دانست؟
پیش از چاپ
چگونگی نگارش یک ایمیل تبلیغاتی موثر
منافع حاصل از یک خرید برای مشتری را بشناسید
رسانه تبلیغاتی موثر برای شما کدام است؟
9 ویژگی منفی برای یک وب سایت موفق
قیمت کارت ویزیت فانتزی
چاپ‌های‌ تماسی‌
راه اندازی طویلترین ماشین پیشرفته چاپ دنیا
در استفاده از فرصت های بازاریابی خلاقیت داشته باشید
همه چیز درباره هد هاي اسپكترا
تابلوی تبلیغاتی عجیب که شما را وحشت زده می کند!
علت وجود خطوط زیاد درکارچاپ شده روی فلکس و بنرچیست؟
برگزاری اولین حراج آثار هنرهای تجسمی به نفع بیماران مبتلا به سرطان
لتر پرس چیست؟
مرکب‌های کاتالیتیک
در شرکت کارتن‌پک از صفر تا صد تولید را زیر یک سقف جمع کرده‌ایم
همه چیز درباره UV LED
 صفحه نخست / راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی



 
راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی


ارسال پیامک تبلیغاتی و بازار یابی از این طریق برای مشتریان از جمله کارهاییست که هنوز بازخورد بسیار خوبی دارد اگر این کار را حساب شده و دقیق انجام دهید. 


بازاریابی پیامکی بر اساس ارسال پیام های کوتاه روی گوشی های موبایل مشتریان است. باید بدانیم طبق پیش بینی ها تا سال 2020، 90 درصد مردم جهان گوشی همراه خواهند داشت.
این امر بازاریابی پیامکی را به امری جذاب برای شرکت های کوچک و بزرگ تبدیل کرده است. باید بدانیم که استفاده از اینترنت موبایل دیگر جای موبایل کامپیوتر شخصی را گرفته است.بیشتر جستجوهای اینترنتی از طریق گوشی های موبایل انجام می شوند. بازاریابی پیامکی یک از دسته های بازاریابی مستقیم دسته بندی می شود.

چطور بدانیم این مدل بازاریابی  مناسب است یا خیر. درست است که هزینه ی پیامک تبلیغات بسیار کم است اما باید قبل از شروع کارهای زیادی را انجام بدهیم.
 
 بازاریابی و تبلیغات پیامکی

کارهایی که باید برای شروع پیامک تبلیغاتی انجام بدهیم

چگونه باید شماره ها را جمع آوری کنم.
قبل از شروع بازاریابی پیامکی از چه اشتباهاتی باید اجتناب کنیم.
چگونه پیامک های تبلیغاتی خود را خواهید فرستاد.


باید بدانید بسیاری از مشتریان حاضر نیستند شماره موبایل خود را بدهند.در حالی که ایمیل خود را براحتی می دهند.

برای گرفتن شماره ی موبایل آنها باید به شما اعتماد زیادی داشته باشند.در ضمن آنها باید بدانند پیشنهادی که برای آنها از پیام کوتاه می فرستید یک پیشنهاد ویژه است، نه آن چیزی که از طریق ایمیل می فرستید.

با مشتریان روراست باشید و برای معرفی پیام کوتاه های خود به مشتری از گام های زیر استفاده کنید.

    راهنمایی اول:

پیغام ها بسیار کم ارسال خواهند شد. شاید حداکثر دو بار در ماه.

    راهمایی دوم:

پیشنهادات کاملا اختصاصی خواهند بود و برای کسانی که شماره شان را با شما سهیم شده اند ارسال خواهند شد.

    راهنمایی سوم:

پیامک ها برای مواردی مانند سفارشات جدید، یادآوری قرارها، و یا یادآوری خدمات است.با این راهنمایی ها شما شانس زیادی داردی که شماره موبایل آنها را بگیرید.

شما می توانید این کار را با یک برگه ی ثبت نام، یا وقتی با آنها پشت گوشی صحبت می کنید، یا با اجازه دادن به آنها برای ارسال یک فرم به سایت شما انجام دهید.می توانید به آنها شماره ای بدهید تا به آن پیام کوتاه بفرستند.

 با پشتکار وظیفه ی خود را انجام بدهید

وقتی کار کمپین پیامکی خود را شروع کردید، باید مطمئن شوید وقتی یک مشتری تقاضای خارج شدن از لیست کرد باید او را سریعا خارج کنید.نگه داشتن او در لیست شما غیرقانونی خواهد بود.یک سری قوانین هست که وقتی بازارایابی پیامکی می کنید باید از آنها آگاه باشید.

فقط انتخاب کنید

شما باید قبل از ارسال پیامک رضایت او را داشته باشید.

لغو اشتراک

شما باید با هر ارسال خود یک گزینه ی لغو اشتراک را نیز در نظر بگیرید.

اگر آن گزینه را انتخاب کردند باید سریعا لغو اشتراک شوند.

از هزینه ها آگاه باشید

برای مشتریان با برنامه ی پیامک های نامحدود، باید بدانند در صورت رفتن به لیست پیامک محدود باید هزینه پرداخت کنند.

اینها تنها راهنمایی هایی هستند.

شما باید قبل از شروع کار بازاریابی پیامکی از تمام قوانین مطلع باشید.

این وظیفه ی شماست که قبل از سرمایه گذاری قوانین را بدانید، یک مشاور می تواند به شما کمک کند.

تعریف چاچوب، راه اندازی و شروع کمپین پیامکی

وقتی شماره های خود را جمع کردید، فهمیدید که از تمام قوانین درست استفاده می کنید، می توانید کمپین پیامکی خود را شروع کنید.

پیشنهاد می شود از یک سرور سوم شخص استفاده کنید که می تواند برگشت سرمایه ی شما را رصد کند.

یک پیغام لغو اشتراک در هر پیامک تعبیه کنید و پایگاه داده های پیامکی خود را مدیریت کنید.

 



بازدیدها : 549



نظرات کاربران

هنوز هیچ نظری ارسال نشده است


ارسال نظر در مورد این مطلب:

نام شما : *
آدرس ایمیل : *
شماره تماس :
متن نظر : *
تشخیص امنیتی :
 


آگهی های مرتبط با این خبر


سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی

سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی


سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی کمترین هزینه ارسال بیشترین امکانات
ارسالsmsبراساس شغل،محله، جنسیت،رده سنی

ارسالsmsبراساس شغل،محله، جنسیت،رده سنی


اعلام هزینه واقعی، برگشت پول پیامهای نرسیده، خدمت براساس ...
سامانه پیامک تبلیغاتی SMS

سامانه پیامک تبلیغاتی SMS


سیستم مدیریت ارسال اس ام اس
فروش پیامک تبلیغاتی با تخفیف باور نکردنی

فروش پیامک تبلیغاتی با تخفیف باور نکردنی


فروش پیامک تبلیغاتی با تخفیف باور نکردنی
ارسال پیامک تبلیغاتی

ارسال پیامک تبلیغاتی


ارسال پیامک تبلیغاتی و گروهی ( انبوه ) آیا ...
اپسون
شبرنگ شب نما

دنیای چاپ بنر
طراحی وب سایت : دیاسافت
قدرت گرفته از DiasoftCMS 3.1 2015