فروشگاه تخصصی چاپ و تبلیغات
Avatar   خوش آمدید کاربرمهمان
ورود | ثبت نام
امروز : دوشنبه 25 تير 1397
 
وب سایت تخصصی نیازمندی های صنعت چاپ و تبلیغات
گیفتو
آلتون پرتو
راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

بازاریابی پیامکی بر اساس ارسال پیام های کوتاه روی گوشی های موبایل مشتریان است. باید بدانیم طبق پیش بینی ها تا سال 2020، 90 درصد مردم جهان گوشی ...


» 11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق

» مدل‌ AIDAS در تبلیغات چیست؟

» جدید ترین و زیبا ترین فونت های فارسی

ساخت تیزر تبلیغاتی
دنیای چاپ
نوین تاک
چاپ نقش الماس
مقالات تخصصی تبلیغات و چاپ
  مقالات آموزشی
ساخت یک نانوچاپگر سه‌بعدی با قابلیت ایجاد اجسام نانومتری+عکس
buying power چیست؟
بیلبورد شما در دستان مردم
چرا سئو تا این حد اهمیت دارد؟
اهالی چاپ با روابط عمومی مناسب آشنا شوید
سری دوم پرسش و پاسخ درباره مرکب های فلکسو و روتوگراور
تونرهای سبز به بازار می‌آیند
مرکب‌های بدون حلال
اطلاعاتی در مورد تنظیمات یک ماشین برای چاپ کاغذ یا مقوا
بازاریابی در صنعت چاپ
ایران‌منش: براي توسعه صنعت بسته‌بندی به تاليف کتاب‌های کاربردی نیازمندیم
چند پیشنهاد جالب برای تبلیغات ارزان و محلی
رقبایتان را آنالیز کنید!
جایگاه و کاربرد های خوشنویسی در تبلیغات
انواع بسته بندی شیشه ای
«زبان بدن در کسب و کار» منتشر شد
آشنایی با فرآیند تولید سبزیجات منجمد بروشIQF
تاریخچه بسته بندی پلاستیکی
دستگاه های سابلیمیشن چگونه کار می کنند؟
نانو تکنولوژی و بسته بندی
آیا ما باید به سئو فکر کنیم؟
بسته‌های قرص جدید ضددسترسی کودکان
مرکب‌های فلکسوگرافیک
مهمترین عامل در طراحی بنرهای متحرک چیست؟
آشنایی با انواع هد در دستگاه های چاپ بنروفلکس
SEO چیست و چه اندازه اهمیت دارد؟
نکاتی مهم درباره بازاریابی صنعتی
شماره گذاری هولوگرام
معرفی انواع سیستم های ورنی زنی
گرافیک حسی چیست؟
 صفحه نخست / روندها و استراتژی‌های روز بازاریابی دیجیتال



 
روندها و استراتژی‌های روز بازاریابی دیجیتال

روندها و استراتژی‌های روز بازاریابی دیجیتال


بازاریابی دیجیتال یک صنعت آنی و نامنظم است که به سرعت در حال پیشرفت و تغییر است. اگر لحظه‌ای در این مسیر تعلل کنید و نتوانید خود را با روندهای فعلی وفق دهید دیگر نباید به موفقیت فکر کنید، بنابراین شما باید روندها و استراتژی‌های روز را شناسایی کرده و آن‎‌ها را در ذهن نگه دارید…


تلفن همراه

همواره از اهمیت تلفن همراه، بهینه‌سازی تلفن همراه، تبدیلات تلفن همراه و غیره می‌شنویم، بنابراین آن نمی‌تواند اغراق‌آمیز باشد. دستگاه‌های تلفن همراه و اعتیاد جمعی ما به آن‌ها نشان دهنده عصر بازاریابی مدرن است. در این مقاله نمی‎‌خواهیم به صورت طولانی در مورد اهمیت تلفن همراه صحبت کنیم، تنها هدف این بود که به شما یادآوری کنیم که تلفن همراه یک یک وسیله جمعی است و باید یک اولویت برای بازاریابان باشد.

 

تعاملات اجتماعی

به اندازه کافی از اهمیت و قدرت شبکه‌های اجتماعی شنیده‌اید. برای سایت‌های تجارت الکترونیک و سایر سایت‌هایی که به دنبال سرنخ‌های فروش هستند، شبکه‌های اجتماعی یک فرصت رو به رشد برای بهبود نرخ تبدیلات است و فرصت‌های جدید را فراهم می‌کند.

 

روش‌های پرداخت جدید در حال افزایش است.

با ظهور کارت‌های اعتباری EMV(اکتبر 2015) عموم مردم با تجارب جدبد روش‌های پرداخت مواجه خواهند شد. این تغییرات اثر موج‌داری در پرداخت و تجارت الکترونیک سایت‌های آنلاین خواهد داشت.

 

تبلیغات پرداخت

چه بخواهید چه نه، باید برای تبلیغات پرداخت کنید، موافقم که تبلیغات به ازای کلیک در حال مرگ هست اما اشکال جایگزین برای این نوع تبلیغات به زودی ابداع خواهند شد.

 

اتوماسیون بازاریابی

اتوماسیون بازاریابی چیز جدیدی نیست، با این حال در سال جدید بیشتر از همیشه مورد توجه خواهد بود. اتوماسیون بازاریابی در حال حاضر برای هر بازاریاب به اندازه کافی مقرون به صرفه است. در حال حاضر اتوماسیون بازاریابی به یک نیاز برای هر کسب‌وکار که می‌خواهد در رتبه‌ی بالایی باشد تبدیل شده است.

 

محتوا بیشتر از همیشه لازم خواهد بود

محتوا به عنوان پادشاه بازاریابی دیجیتال در نظر گرفته می‌شود، آن همواره مهم بوده در سال جدید مهم‌تر نیز خواهد بود. بنابراین همواره به سازندگان محتوا از جمله نویسندگان، توسعه دهندگان، تولید کننده‌های ویدئو، پادکست و غیره نیاز خواهد بود. نوشتن مهارت بسیار بزرگی است اگر شما دانش ایده‌آل را در موضوعی که در موردش می‌نویسید داشته باشید.

 

توقف اتکا به گوگل

گوگل بیش از یک دهه است که به همه چیز در دنیای دیجیتال تسلط پیدا کرده است، اما ممکن است این تسلط کمتر شود. ما به بازاریابان دیجیتال توصیه می‌کنیم که کمتر به گوگل تکیه کنند و به شکل‌ مستقیم‌تری با بازار هدف خود تعامل داشته باشند.

 

بهینه‌سازی تبدیلات

اگر بهینه‌سازی نرخ تبدیلات در بودجه 2015 شما نیست، من پیشنهاد می‌کنم که دوباره نگاهی به تعریف آن بیندازید. بهینه‌سازی نرخ تبدیل فرآیندی است که تعداد بازدیدکنندگان سایت که تبدیل به مشتری شده‌اند و یا خرید کرده‌اند را به حداکثر می‌رساند. با درک کاربران و تغییرات تست تقسیم در یک وب‌سایت، بازاریابان می‌توانند تشخیص بدهند که چه عناصری در یک صفحه وب‌سایت یا صفحه فرود بیشترین تعداد تبدیل را تولید خواهد کرد.

 

نتیجه:

لیست بالا کمی تهدیدآمیز است، اما با وجود ترس شجاعانه به جلو بروید. من توصیه نمی‌کنم که چشم‌های خود را ببندید و وارد فضای بازاریابی دیجیتالی شوید که بیش از حد بی‌ثبات است، با این حال توصیه می‌کنم با احتیا جلو بروید. شما هرگز صعود نخواهید کرد تا زمانی که سعی کنید.

 

 

منبع: ibazaryabi



بازدیدها : 2571



نظرات کاربران

هنوز هیچ نظری ارسال نشده است


ارسال نظر در مورد این مطلب:

نام شما : *
آدرس ایمیل : *
شماره تماس :
متن نظر : *
تشخیص امنیتی :
 


آگهی های مرتبط با این خبر


کارشناس بازاریابی و فروش خدمات چاپ

کارشناس بازاریابی و فروش خدمات چاپ


کارشناس حرفه ای فروش و بازاریابی ...
آموزش بازاریابی در اصفهان

آموزش بازاریابی در اصفهان


مهندس احسان نصیری کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی ...
فرصت ویژه جهت حرفه های بازاریابی و فروش در حوزه  تبلیغات در مراکز استانها

فرصت ویژه جهت حرفه های بازاریابی و فروش در حوزه تبلیغات در مراکز استانها


فرصت ویژه جهت حرفه های بازاریابی و فروش در حوزه
مشاوره در حوزه بازاریابی و افزایش فروش

مشاوره در حوزه بازاریابی و افزایش فروش


مهندس احسان نصیری کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی ...
گروه تبلیغاتی و بازاریابی مدرن الماس سبز

گروه تبلیغاتی و بازاریابی مدرن الماس سبز


گروه تبلیغاتی و بازاریابی مدرن الماس سبز ...
مشاوره بازاریابی ، تولید ، فروش و امور قراردادها

مشاوره بازاریابی ، تولید ، فروش و امور قراردادها


مشاوره ی بازاریابی ، تولید ، فروش و امور ...
طرح توجیهی چاپخانه افست و دیجیتال

طرح توجیهی چاپخانه افست و دیجیتال


تهیه پیش طرح و طرحهای توجیهی اقتصادی، فنی و مالی ...
متخصصین بازاریابی صنعتی و تبلیغات

متخصصین بازاریابی صنعتی و تبلیغات


متخصصین بازاریابی صنعتی و تبلیغات ...
تسخیر گوگل

تسخیر گوگل


جذب مشتری از طریق طرح تسخیر گوگل بدون هیچ گونه ...
بازاریابی اینترتی

بازاریابی اینترتی


یکی از روش های بازاریابی موثر برای معرفی محصول یا ...
بازاریابی نوین مبتنی بر دانش روز

بازاریابی نوین مبتنی بر دانش روز


مجموعه شهربازاریابی، به منظور بازاریابی گسترده و سراسری جهت مراکز ...
گروه تبلیغاتی و بازاریابی روشن

گروه تبلیغاتی و بازاریابی روشن


گروه تبلیغاتی روشن با کادری مجرب و با سابقه ، ...
مشاوره ، بازاریابی

مشاوره ، بازاریابی


مجموعه دنیای نو ارائه دهنده مشاوره و بازاریابی ، طراحی ...
تبلیغات سمعی و بصری و بازاریابی الکترونیک

تبلیغات سمعی و بصری و بازاریابی الکترونیک


مجموعه دنیای نو ارائه دهنده مشاوره و بازاریابی ، طراحی ...
تبلیغات و بازاریابی در شیراز

تبلیغات و بازاریابی در شیراز


دانش تبلیغ - ضرورت توسعه تبلیغات بازاریابی ...
بازاریابی از طریق اس ام اس

بازاریابی از طریق اس ام اس


40 سال پیش در روز سوم آوریل 1973 مصادف با ...
آزانس تبلیغات بازاریابی و برندینگ آوانگار

آزانس تبلیغات بازاریابی و برندینگ آوانگار


مشاوره تبلیغات، بازاریابی، برندینگ ، کمپین، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات محیطی، ...
بازاریابی و کسب و کار با فروش اینترنتی

بازاریابی و کسب و کار با فروش اینترنتی


شرکت ابر تجارت کهکشان با اخذ مجوز فعالیت بازاریابی شبکه ...
ماهنامه مدیریت بازاریابی و تبلیغات

ماهنامه مدیریت بازاریابی و تبلیغات


نگاهی متفاوت به تبلیغات روشهای نوین بازاریابی
ارسال بلوتوث , شیوه نوین

ارسال بلوتوث , شیوه نوین


 سیستم تبلیغات بلوتوث ارسال بلوتوث شیوه نوینسیستم تبلیغات بلوتوث ...
مشاور حرفه ای در زمینه تکنیک های بازاریابی و فروش

مشاور حرفه ای در زمینه تکنیک های بازاریابی و فروش


مهندس احسان نصیری کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی ...
برندینگ اینترنتی

برندینگ اینترنتی


افزایش فروش ومعرفی کالا یا خدمات از طریق تبلیغات در ...
شبرنگ شب نما
اپسون

دنیای چاپ بنر
طراحی وب سایت : دیاسافت
قدرت گرفته از DiasoftCMS 3.1 2015