فروشگاه تخصصی چاپ و تبلیغات
Avatar   خوش آمدید کاربرمهمان
ورود | ثبت نام
امروز : چهارشنبه 21 آذر 1397
 
وب سایت تخصصی نیازمندی های صنعت چاپ و تبلیغات
گیفتو
آلتون پرتو
راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

بازاریابی پیامکی بر اساس ارسال پیام های کوتاه روی گوشی های موبایل مشتریان است. باید بدانیم طبق پیش بینی ها تا سال 2020، 90 درصد مردم جهان گوشی ...


» 11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق

» مدل‌ AIDAS در تبلیغات چیست؟

» جدید ترین و زیبا ترین فونت های فارسی

ساخت تیزر تبلیغاتی
مقالات تخصصی تبلیغات و چاپ
چاپ نقش الماس
دنیای چاپ
نوین تاک
  مقالات آموزشی
نحوه برش انواع كاغذ و مقوا
درباره خط محقق
سیلندرهای پشت و روزن در ماشین چاپ
نکات مهم در طراحی کارت سه بعدی
روش های کف سازی اصولی چاپخانه
قیمت چاپ ست اداری
معرفی رنگ سال 2013 توسط موسسه رنگ پنتون
نکاتی حیاتی در طراحی کارت ویزیت
نکات ریزی که به ماشین چاپ لطمه های بزرگی میزند
سرما و گرمای مطلوب چاپخانه با شوفاژدیواری
نوشیدنی های اسپتیک برای کودکان فرانسوی
خشک کن چاپ چیست
کارگران چاپخانه بخوانند ( ارگونومی)
چاپ دیجیتال در قرن بیست و یکم
با بدترین پیام های تبلیغاتی آشنا شوید
انواع سیستم تغذیه ،پودر پاشها، و آپارات در ماشین آلات چاپ
برگزاری کنفرانس رفیق فیلیپس در ایران
کلمات جادویی تبلیغات
تفاله چغندر قند و بسته بندی تجزیه پذیر
گرافیک چیست؟
مروری بر تاریخچه چاپ
قیمت کیسه پارچه ای + چاپ
مرکب‌های بدون حلال
استفاده از قدرت کلام برای ساخت و تقویت برند شخصی
ویدیویی جالب از تبلیغات خلاقانه نیسان برای جام جهانی
تنظیم ماشین چاپ برای چاپ کاغذ و مقوا
کاغذ تیشو چیست؟
همه چیز درباره گرافیک محیطی
فروش ویژه اینترنتی قلم برتر
دوبل شدن چاپ(Doubling of print image)
 صفحه نخست / روندها و استراتژی‌های روز بازاریابی دیجیتال



 
روندها و استراتژی‌های روز بازاریابی دیجیتال

روندها و استراتژی‌های روز بازاریابی دیجیتال


بازاریابی دیجیتال یک صنعت آنی و نامنظم است که به سرعت در حال پیشرفت و تغییر است. اگر لحظه‌ای در این مسیر تعلل کنید و نتوانید خود را با روندهای فعلی وفق دهید دیگر نباید به موفقیت فکر کنید، بنابراین شما باید روندها و استراتژی‌های روز را شناسایی کرده و آن‎‌ها را در ذهن نگه دارید…


تلفن همراه

همواره از اهمیت تلفن همراه، بهینه‌سازی تلفن همراه، تبدیلات تلفن همراه و غیره می‌شنویم، بنابراین آن نمی‌تواند اغراق‌آمیز باشد. دستگاه‌های تلفن همراه و اعتیاد جمعی ما به آن‌ها نشان دهنده عصر بازاریابی مدرن است. در این مقاله نمی‎‌خواهیم به صورت طولانی در مورد اهمیت تلفن همراه صحبت کنیم، تنها هدف این بود که به شما یادآوری کنیم که تلفن همراه یک یک وسیله جمعی است و باید یک اولویت برای بازاریابان باشد.

 

تعاملات اجتماعی

به اندازه کافی از اهمیت و قدرت شبکه‌های اجتماعی شنیده‌اید. برای سایت‌های تجارت الکترونیک و سایر سایت‌هایی که به دنبال سرنخ‌های فروش هستند، شبکه‌های اجتماعی یک فرصت رو به رشد برای بهبود نرخ تبدیلات است و فرصت‌های جدید را فراهم می‌کند.

 

روش‌های پرداخت جدید در حال افزایش است.

با ظهور کارت‌های اعتباری EMV(اکتبر 2015) عموم مردم با تجارب جدبد روش‌های پرداخت مواجه خواهند شد. این تغییرات اثر موج‌داری در پرداخت و تجارت الکترونیک سایت‌های آنلاین خواهد داشت.

 

تبلیغات پرداخت

چه بخواهید چه نه، باید برای تبلیغات پرداخت کنید، موافقم که تبلیغات به ازای کلیک در حال مرگ هست اما اشکال جایگزین برای این نوع تبلیغات به زودی ابداع خواهند شد.

 

اتوماسیون بازاریابی

اتوماسیون بازاریابی چیز جدیدی نیست، با این حال در سال جدید بیشتر از همیشه مورد توجه خواهد بود. اتوماسیون بازاریابی در حال حاضر برای هر بازاریاب به اندازه کافی مقرون به صرفه است. در حال حاضر اتوماسیون بازاریابی به یک نیاز برای هر کسب‌وکار که می‌خواهد در رتبه‌ی بالایی باشد تبدیل شده است.

 

محتوا بیشتر از همیشه لازم خواهد بود

محتوا به عنوان پادشاه بازاریابی دیجیتال در نظر گرفته می‌شود، آن همواره مهم بوده در سال جدید مهم‌تر نیز خواهد بود. بنابراین همواره به سازندگان محتوا از جمله نویسندگان، توسعه دهندگان، تولید کننده‌های ویدئو، پادکست و غیره نیاز خواهد بود. نوشتن مهارت بسیار بزرگی است اگر شما دانش ایده‌آل را در موضوعی که در موردش می‌نویسید داشته باشید.

 

توقف اتکا به گوگل

گوگل بیش از یک دهه است که به همه چیز در دنیای دیجیتال تسلط پیدا کرده است، اما ممکن است این تسلط کمتر شود. ما به بازاریابان دیجیتال توصیه می‌کنیم که کمتر به گوگل تکیه کنند و به شکل‌ مستقیم‌تری با بازار هدف خود تعامل داشته باشند.

 

بهینه‌سازی تبدیلات

اگر بهینه‌سازی نرخ تبدیلات در بودجه 2015 شما نیست، من پیشنهاد می‌کنم که دوباره نگاهی به تعریف آن بیندازید. بهینه‌سازی نرخ تبدیل فرآیندی است که تعداد بازدیدکنندگان سایت که تبدیل به مشتری شده‌اند و یا خرید کرده‌اند را به حداکثر می‌رساند. با درک کاربران و تغییرات تست تقسیم در یک وب‌سایت، بازاریابان می‌توانند تشخیص بدهند که چه عناصری در یک صفحه وب‌سایت یا صفحه فرود بیشترین تعداد تبدیل را تولید خواهد کرد.

 

نتیجه:

لیست بالا کمی تهدیدآمیز است، اما با وجود ترس شجاعانه به جلو بروید. من توصیه نمی‌کنم که چشم‌های خود را ببندید و وارد فضای بازاریابی دیجیتالی شوید که بیش از حد بی‌ثبات است، با این حال توصیه می‌کنم با احتیا جلو بروید. شما هرگز صعود نخواهید کرد تا زمانی که سعی کنید.

 

 

منبع: ibazaryabi



بازدیدها : 2654



نظرات کاربران

هنوز هیچ نظری ارسال نشده است


ارسال نظر در مورد این مطلب:

نام شما : *
آدرس ایمیل : *
شماره تماس :
متن نظر : *
تشخیص امنیتی :
 


آگهی های مرتبط با این خبر


کارشناس بازاریابی و فروش خدمات چاپ

کارشناس بازاریابی و فروش خدمات چاپ


کارشناس حرفه ای فروش و بازاریابی ...
مشاوره ، بازاریابی

مشاوره ، بازاریابی


مجموعه دنیای نو ارائه دهنده مشاوره و بازاریابی ، طراحی ...
آزانس تبلیغات بازاریابی و برندینگ آوانگار

آزانس تبلیغات بازاریابی و برندینگ آوانگار


مشاوره تبلیغات، بازاریابی، برندینگ ، کمپین، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات محیطی، ...
مشاور حرفه ای در زمینه تکنیک های بازاریابی و فروش

مشاور حرفه ای در زمینه تکنیک های بازاریابی و فروش


مهندس احسان نصیری کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی ...
گروه تبلیغاتی و بازاریابی روشن

گروه تبلیغاتی و بازاریابی روشن


گروه تبلیغاتی روشن با کادری مجرب و با سابقه ، ...
تبلیغات و بازاریابی در شیراز

تبلیغات و بازاریابی در شیراز


دانش تبلیغ - ضرورت توسعه تبلیغات بازاریابی ...
مشاوره بازاریابی ، تولید ، فروش و امور قراردادها

مشاوره بازاریابی ، تولید ، فروش و امور قراردادها


مشاوره ی بازاریابی ، تولید ، فروش و امور ...
ماهنامه مدیریت بازاریابی و تبلیغات

ماهنامه مدیریت بازاریابی و تبلیغات


نگاهی متفاوت به تبلیغات روشهای نوین بازاریابی
تبلیغات سمعی و بصری و بازاریابی الکترونیک

تبلیغات سمعی و بصری و بازاریابی الکترونیک


مجموعه دنیای نو ارائه دهنده مشاوره و بازاریابی ، طراحی ...
فرصت ویژه جهت حرفه های بازاریابی و فروش در حوزه  تبلیغات در مراکز استانها

فرصت ویژه جهت حرفه های بازاریابی و فروش در حوزه تبلیغات در مراکز استانها


فرصت ویژه جهت حرفه های بازاریابی و فروش در حوزه
برندینگ اینترنتی

برندینگ اینترنتی


افزایش فروش ومعرفی کالا یا خدمات از طریق تبلیغات در ...
گروه تبلیغاتی و بازاریابی مدرن الماس سبز

گروه تبلیغاتی و بازاریابی مدرن الماس سبز


گروه تبلیغاتی و بازاریابی مدرن الماس سبز ...
تسخیر گوگل

تسخیر گوگل


جذب مشتری از طریق طرح تسخیر گوگل بدون هیچ گونه ...
ارسال بلوتوث , شیوه نوین

ارسال بلوتوث , شیوه نوین


 سیستم تبلیغات بلوتوث ارسال بلوتوث شیوه نوینسیستم تبلیغات بلوتوث ...
مشاوره در حوزه بازاریابی و افزایش فروش

مشاوره در حوزه بازاریابی و افزایش فروش


مهندس احسان نصیری کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی ...
آموزش بازاریابی در اصفهان

آموزش بازاریابی در اصفهان


مهندس احسان نصیری کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی ...
بازاریابی نوین مبتنی بر دانش روز

بازاریابی نوین مبتنی بر دانش روز


مجموعه شهربازاریابی، به منظور بازاریابی گسترده و سراسری جهت مراکز ...
بازاریابی و کسب و کار با فروش اینترنتی

بازاریابی و کسب و کار با فروش اینترنتی


شرکت ابر تجارت کهکشان با اخذ مجوز فعالیت بازاریابی شبکه ...
متخصصین بازاریابی صنعتی و تبلیغات

متخصصین بازاریابی صنعتی و تبلیغات


متخصصین بازاریابی صنعتی و تبلیغات ...
بازاریابی اینترتی

بازاریابی اینترتی


یکی از روش های بازاریابی موثر برای معرفی محصول یا ...
بازاریابی از طریق اس ام اس

بازاریابی از طریق اس ام اس


40 سال پیش در روز سوم آوریل 1973 مصادف با ...
طرح توجیهی چاپخانه افست و دیجیتال

طرح توجیهی چاپخانه افست و دیجیتال


تهیه پیش طرح و طرحهای توجیهی اقتصادی، فنی و مالی ...
اپسون
شبرنگ شب نما

دنیای چاپ بنر
طراحی وب سایت : دیاسافت
قدرت گرفته از DiasoftCMS 3.1 2015