فروشگاه تخصصی چاپ و تبلیغات
Avatar   خوش آمدید کاربرمهمان
ورود | ثبت نام
امروز : دوشنبه 2 مهر 1397
 
وب سایت تخصصی نیازمندی های صنعت چاپ و تبلیغات
گیفتو
آلتون پرتو
راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

بازاریابی پیامکی بر اساس ارسال پیام های کوتاه روی گوشی های موبایل مشتریان است. باید بدانیم طبق پیش بینی ها تا سال 2020، 90 درصد مردم جهان گوشی ...


» 11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق

» مدل‌ AIDAS در تبلیغات چیست؟

» جدید ترین و زیبا ترین فونت های فارسی

ساخت تیزر تبلیغاتی
نوین تاک
دنیای چاپ
مقالات تخصصی تبلیغات و چاپ
چاپ نقش الماس
  مقالات آموزشی
فناوری اسکن تماسی برای بازرسی هولوگرام‌های چاپی
بسته بندی های خلاقانه و جالب+عکس
آشنايي با خط و نقطه و كاربرد آنها در گرافيك
چگونه در تبلیغاتمان ایجاد جذابیت کنیم
دلایلی که نشانگر بی اشکال بودن شروع یک کسب و کار خانوادگی است
کاغذ تیشو چیست؟
دستگاههای چاپ و سیستم های چاپ
اهمیت ایجاد گفتگو در یک بازاریابی موفق
معرفی دستگاه چاپ روی اجسام UV FLATBED
سکان فرهنگ را به اهلش می‌سپاریم
روش های کف سازی اصولی چاپخانه
خط تعليق و ديواني
چاپ
مدال برنز برای یک ایرانی
نقش مهم لوگو در یک کسب و کار موفق
نامزدهای هیأت مدیره و بازرس جدید انجمن
مدل‌ AIDAS در تبلیغات چیست؟
نقش استراتژی دیجیتال در رونق کسب و کار
موارد اخلاقی که باید تبلیغاتچی ها در نظر بگیرند
معرفی پلیت سترهای حرارتی هایدلبرگ
کاربرد رسانه‌های اجتماعی در کسب و کار
طراحی چاپ چند رنگ
مرکب‌های فلکسوگرافیک
account classification یعنی چه؟
آشنایی با نرم افزارهای گرافیکی
اصول و روش قیمت گذاری
شیمی کاغذ
زینک چیست؟
نکاتی حیاتی در طراحی کارت ویزیت
آشنایی با اصول بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی – بخش اول
 صفحه نخست / نکته های مهم و اساسی برای جوش دادن یک معامله



 
نکته های مهم و اساسی برای جوش دادن یک معامله

نکته های مهم و اساسی برای جوش دادن یک معامله


در زمان مذاکره با یک مشتری، مهم‌ترین نکته برای جوش دادن یک معامله شناخت سیگنال‌های خرید است، که بلافاصله باید معامله را جوش دهید. شما برای تجربه این بهترین احساس دنیا چه‌کارهایی می‌کنید؟


چه موقع باید در انتظار سیگنال‌های خرید باشم؟
در طی 4 مرحله از چرخه فروش شامل: آغاز ارتباط، شناسایی نیاز مشتری، معرفی و ارائه راه‌حل و جوش دادن معامله، مشتری ابتدا باید علاقه‌مند به موضوع صحبت ظاهر شود و در مورد کسب جزئیات بیشتر سؤال بپرسد و نشان دهد که علاقه‌مند به ادامه است. سپس باید درک کند که شما از دیگر ارائه‌دهندگان متفاوت هستید و قصد رفع نیاز وی را دارید. سپس ممکن است برخی از نگرانی‌های لحظه آخری را بروز دهند که وظیفه شما اطمینان دادن به آن‌هاست.
 
چه نوع سؤال‌هایی باید بپرسم؟
سوالاتی بپرسید که به شما در شناخت خواسته وی و همچنین غلبه بر نگرانی‌های وی کمک کند. به‌عنوان مثال، “جزئیاتی بیشتری می‌خواهید؟”، “این راه‌حل خوبی برای مشکل شما هست؟”، “نکته دیگری باقی‌مانده؟” و سپس در پایان می‌توانید به‌طور مستقیم در مورد فروش سؤال کنید. به عبارت دیگر “آیا تمام سوالات شما را پاسخ داده‌ام و به توافق رسیده‌ایم؟”
 
 
لحن صحبت کردن من چطور باید باشد؟
بجای داشتن گفتگویی رک و بی‌پرده باید سعی در اطمینان دادن و کسب اعتماد مخاطب داشته باشید. از عباراتی مثل موارد زیر استفاده کنید: “مشکلی نیست، قبلا این کار را انجام داده‌ایم” یا “شما اولین نفری نیستید که این فرایند را تجربه می‌کنید.”
 
چطور باید بر مخالفت‌ها فائق بیایم؟
سعی کنید با طی کردن چرخه فروش مطمئن شوید که آیا حتما نیازهای وی را به‌خوبی مورد شناسایی قرار داده‌اید و اینکه آیا وی را به‌خوبی متوجه تفاوت و تمایز خود نسبت به رقبای خودتان در بازار کرده‌اید؟
 
چطور از تحمیل کردن خواسته خود اجتناب کنم؟
اگر لحن و طرز برخورد شما بیش از حد نشان دهنده تحمیل‌کنندگی باشد، نشان دهنده این است که هنوز اطلاعات لازم برای اقناع وی را به دست نیاورده‌اید. اگر مسئله اصلی این باشد، باید سرعت طی کردن مراحل چرخه فروش را قدری آهسته کنید و یا حتی چند مرحله به عقب بازگردید.
 
چه زمانی مناسب صحبت کردن در رابطه با جنبه مادی پیشنهاد است؟
این موضوع بستگی به مخاطب شما دارد. برخی از آنها ممکن است به‌طور مستقیم و از ابتدا میزان بودجه خود را به اطلاع شما برسانند. روش هوشمندانه در این مرحله بجای پی بردن به میزان بودجه آن‌ها یا میزان تمایل آنها برای هزینه کردن، پی بردن به خواسته اصلی آنهاست. اگر شما قادر به برآورده ساختن نیازهای آنها باشید، آنها اغلب بودجه خودشان را هماهنگ می‌کنند.
 
چگونه می‌توانم کنترل مذاکره را بر عهده داشته باشم؟
مذاکره کردن عموما به معنای کاهش قیمت از طرف شما نیست، شما می‌توانید مواردی جایگزین را پیشنهاد دهید. خیلی از افراد اگر به این نتیجه برسند که محصول جایگزین ارزش قیمت پیشنهادی را دارد، حاضر به پرداخت مبلغ بیشتری هستند. اغلب خریدار تنها دو انتخاب بیشتر پیش رو ندارد: خرید کردن یا رد کردن پیشنهاد. زمانی که تصمیم به خرید می‌گیرند، یا از شما می‌خرند یا از دیگری، پس بهتر است ابتدا به محصول و خدمت پیشنهادی خودتان اطمینان داشته باشید.



بازدیدها : 2589



نظرات کاربران

هنوز هیچ نظری ارسال نشده است


ارسال نظر در مورد این مطلب:

نام شما : *
آدرس ایمیل : *
شماره تماس :
متن نظر : *
تشخیص امنیتی :
 


آگهی های مرتبط با این خبر


سیستم مدیریت فروش,سیستم مدیریت بازاریاب ها,سیستم مدیریت کارشناسان فروش,نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

سیستم مدیریت فروش,سیستم مدیریت بازاریاب ها,سیستم مدیریت کارشناسان فروش,نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)


پیشنهاد ما برای مدیریت روند کاری و میزان فروش بازاریابان ...
شبرنگ شب نما
اپسون

دنیای چاپ بنر
طراحی وب سایت : دیاسافت
قدرت گرفته از DiasoftCMS 3.1 2015