فروشگاه تخصصی چاپ و تبلیغات
Avatar   خوش آمدید کاربرمهمان
ورود | ثبت نام
امروز : چهارشنبه 21 آذر 1397
 
وب سایت تخصصی نیازمندی های صنعت چاپ و تبلیغات
گیفتو
آلتون پرتو
راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

بازاریابی پیامکی بر اساس ارسال پیام های کوتاه روی گوشی های موبایل مشتریان است. باید بدانیم طبق پیش بینی ها تا سال 2020، 90 درصد مردم جهان گوشی ...


» 11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق

» مدل‌ AIDAS در تبلیغات چیست؟

» جدید ترین و زیبا ترین فونت های فارسی

ساخت تیزر تبلیغاتی
دنیای چاپ
چاپ نقش الماس
نوین تاک
مقالات تخصصی تبلیغات و چاپ
  مقالات آموزشی
ایده یاب: " مرجع ایده‌های خلاقانه برای طراحان"
تصاویری از تولید اجسام شگفت انگیز با پرینت سه بعدی/ از چاپ گوش تا هواپیماهای بدون سرنشین!
انواع کاغذ کپی
برای تبلیغات خود چه راهکاری دارید؟
با 10 مزیت تبلیغات اینترنتی آشنا شوید
کرافت لاینر چیست؟
customer portfolio asset management چیست؟
دستگاه های سابلیمیشن چگونه کار می کنند؟
گزینه های جدید IC3D برای نرم افزار بسته بندی
معرفی دستگاه چاپ روی اجسام UV FLATBED
دستگاههای چاپ و سیستم های چاپ
قیمت کارت ویزیت فانتزی
اصول صحیح تغییر نام یک کسب و کار
منافع حاصل از یک خرید برای مشتری را بشناسید
چگونه جعبه های کارتونی توسعه پیدا کردند؟
آنچه برای طراحی بنرهای سایز کوچک باید بدانید
افزایش ماندگاری توت فرنگی با پوشش های نشاسته ای
برخی از رایج‌ترین تصورات نادرست بازاریابی محتوا
محک خلاقیت در گرافیک در موزه هنرهای معاصر
ماشینی،‌ نیمه‌ ماشینی‌ و‌ دستی‌
نسل جدید چاپگرهای اپسون به بازار عرضه شد
چاپ کلاقه ای چیست؟
لیتوگرافی به روش تدریجی
لیست قیمت بنر و فلکسی و مواد مصرفی
پرینتر خانگی ایپسون مدل XP-410 در یک نگاه
معرفی ماشین های چاپ پشت و رو زن ورقی
کلماتی که نباید در تبلیغ هایتان به کار ببرید
در شرکت کارتن‌پک از صفر تا صد تولید را زیر یک سقف جمع کرده‌ایم
۸ نشست آزاد در مدرسه ویژه
هد هاي Xaar
 صفحه نخست / کدام یک از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی مناسب‌ترند؟



 
کدام یک از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی مناسب‌ترند؟

کدام یک از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی مناسب‌ترند؟


شبکه های اجتماعی یکی از مهمترین و حیاتی ترین بخش های طرح بازاریابی یک شرکت امروزی می باشد ( و اگر نیست، حتما باید گنجانده شود، چرا که ضرر حاصل از نبود آن قابل جبران کردن نیست).
بازاریابان با سابقه و البته مطلع و آگاه – مانند شما دوست عزیز من – هم از این موضوع کاملا اطلاع دارند.


شبکه های اجتماعی یکی از مهمترین و حیاتی ترین بخش های طرح بازاریابی یک شرکت امروزی می باشد ( و اگر نیست، حتما باید گنجانده شود، چرا که ضرر حاصل از نبود آن قابل جبران کردن نیست).
بازاریابان با سابقه و البته مطلع و آگاه – مانند شما دوست عزیز من – هم از این موضوع کاملا اطلاع دارند. اما مشکل اصلی در اینجاست که تعداد این شبکه های اجتماعی بسیار زیاد است – و همچنان شبکه های زیادی هم در حال توسعه و شکل گرفتن هستند – که در نتیجه تعیین اینکه کدام یک از اینها برای سرمایه گذاری بهتر است را به کاری دشوار تبدیل می کند. همچنین به دلیل تعدد این شبکه ها آزمودن هر یک برای شرکتی که از بودجه محدودی برای بازاریابی خودش برخوردار است ممکن نمی باشد.
در ادامه به گزارشی اشاره می کنم که اخیرا توسط یکی از مراجع تحقیقاتی معتبر در حوزه بازاریابی اجتماعی بنام Social Media Examiner منتشر شده است. این گزارش بخوبی توضیح می دهد که بازاریابان در کدام یک از شبکه ها باید سرمایه گذاری داشته باشند و مهمتر از همه اینکه دلیل این اهمیت چیست، که اطلاعاتی هم در رابطه با آن ارائه شده است.
 

 
مزایای بازاریابی در شبکه های اجتماعی
استفاده از این شبکه ها به چه صورتی است؟ و چه تاثیری بر نتیجه فعالیت بازاریابی ما دارد؟ SME برای پاسخ دادن به این سوال با 3700 بازاریاب مصاحبه کرده است تا در نتیجه متوجه شود که این افراد چگونه از بازاریابی در شبکه های اجتماعی بهره برده و برای ترویج کسب و کار خود از آن استفاده می کنند.
90% از این افراد تاثیر گذاری مثبت بازاریابی در این شبکه ها بر روی کسب و کار خودشان را تائید کرده اند. دومین تاثیر مهم از نظر آنها افزایش ترافیک بوده که 77% از افراد مورد مصاحبه آن را تائید کرده اند. در این بین 69% افراد هم اعلام کرده اند که همچنین از این شبکه ها جهت افزایش تعداد طرفداران و میزان آگاهی مخاطبین از برند خودشان استفاده می کنند.


 
 
نکته جالب در این رابطه اینست که در گزارش مشابهی که در این رابطه در سال 2014 منتشر شده بود، این سه مزیت به همین ترتیب در صدر اهمیت بودند، فقط با این تفاوت که هر یک در سال جاری نسبت به سال گذشته افتی یک درصدی را نشان داده اند، ولی میزان فروش نسبت به سال گذشته با افزایشی 1% مواجه بوده است.
 
شبکه هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند
در مقایسه با سال گذشته، فیسبوک با کاهش یک درصدی از 94% به 93% رسیده است، اما همچنان در صدر جدول پر کاربرد ترین شبکه ها برای امر بازاریابی قرار دارد و این در حالی است شبکه توئیتر از 83% کاربری به 79% در سال جاری رسیده است.
در این بین گوگل پلاس نسبت به سال گذشته با رشدی 2% در جایگاه چهارم قرار دارد و شبکه تصویر محور اینستاگرام که اخیرا در ایران هم از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شده است به نسبت سال 2014 از 28% به 36% رسیده است، به این معنا که 36% شرکت کننده گان در این تحقیق برای فعالیت های خود از این شبکه استفاده می کنند.
 

 
مهمترین زیر ساخت اجتماعی برای بازاریابان
در یکی از سوالات این تحقیق از شرکت کننده گان پرسیده شده بود که از بین شبکه های مختلف تنها یک شبکه تاثیر گذار در فعالیت بازاریابی شرکت خود را نام ببرند که نتایج آن در ادامه قابل مشاهده است:
52% شبکه فیسبوک را انتخاب کردند (افت نسبت به 54% سال 2014)
21% شبکه لینکداین را انتخاب کردند (افزایش نسبت به 17% در سال 2014)
12% شبکه توئیتر را انتخاب کردند (1% افزایش نسبت به سال 2014)
4% شبکه یوتیوپ را انتخاب کردند (1% افزایش نسبت به سال 2014)

 


 
شبکه هایی که بازاریابان خواهان کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها هستند
در سوالی از بازاریابان پرسیده شده بود که در رابطه با کدام یک از شبکه های اجتماعی خواهان کسب اطلاعات بیشتر هستند. در پاسخ به این سوال شبکه فیسبوک بالاترین علاقمندی را از آن خود کرد و به نسبت سال گذشته شبکه گوگل پلاس را پشت سر گذاشت. همچنین شبکه لینکداین هم دارای بالاترین رشد نسبت به سال گذشته در بین شبکه های دیگر بوده که با توجه به ویژگی های جدیدی که به این شبکه اضافه شده است، جای تعجبی هم ندارد.
 

 
انواع مرسوم محتوا که منتشر می شوند
هر چند اینکه چه شبکه ای را برای فعالیت های خود انتخاب کنید از اهمیت زیادی برخوردار است، اما نوع محتوای انتشار یافته از طرف شما هم اگر نگوییم از بالاترین میزان اهمیت برخوردار است، اما باید بگوئیم که از نکات بسیار مهم در این بین می باشد. در تصویر زیر معمول ترین نوع محتوایی را که اغلب بازاریابان برای فعالیت خود کاربردی و مفید می یابند نشان داده شده است:

 


 
همانطور که می بینید به ترتیب محتوای تصویری 71%، متنی 70%، ویدئو 57% و در آخر صوتی 10% از بالاترین اهمیت برخوردار می باشند.
در پایان پیشنهاد می کنم دوستانی که علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می باشند گزارش کامل این تحقیق را از اینجا دانلود و مطالعه کنند.
امسال بیشترین تلاش خود را برای تاثیر گذاری در محیط های اجتماعی از قبیل فیسبوک، لینکداین، توئیتر و . . . داشته باشید.



بازدیدها : 2585



نظرات کاربران

هنوز هیچ نظری ارسال نشده است


ارسال نظر در مورد این مطلب:

نام شما : *
آدرس ایمیل : *
شماره تماس :
متن نظر : *
تشخیص امنیتی :
 


آگهی های مرتبط با این خبر


ماهنامه مدیریت بازاریابی و تبلیغات

ماهنامه مدیریت بازاریابی و تبلیغات


نگاهی متفاوت به تبلیغات روشهای نوین بازاریابی
کارشناس بازاریابی و فروش خدمات چاپ

کارشناس بازاریابی و فروش خدمات چاپ


کارشناس حرفه ای فروش و بازاریابی ...
چاپ لیبل قرعه کشی

چاپ لیبل قرعه کشی


چاپ افرنگ مرکز تخصصی چاپ کارت اسکرچ و انواع خدمات ...
فروشگاه اینترنتی انتشارات یساولی (ناشر برگزیده کتاب های ایرانشناسی و هنری در ایران)

فروشگاه اینترنتی انتشارات یساولی (ناشر برگزیده کتاب های ایرانشناسی و هنری در ایران)


انتشارات یساولی با حضور فعالانه  در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی ...
طراحی سایت ، بهینه سازی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت ، بهینه سازی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی


شرکت دنیای ایده‌های تابان(دات) با داشتن تیمی قوی ، جوان ...
هد سیکو ، هد زار ، هد کونیکا

هد سیکو ، هد زار ، هد کونیکا


چند رنگ ، اولین فروشگاه اینترنتی ملزومات چاپ بنر و ...
ساخت فلش بنر (تبلیغات اینترنتی)

ساخت فلش بنر (تبلیغات اینترنتی)


آیا می خواهید بازدید سایت خود را افزایش دهید؟ تبلیغات ...
طراحی سایت ، بهینه سازی ,وبسایت، طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت ، بهینه سازی ,وبسایت، طراحی فروشگاه اینترنتی


شرکت دنیای ایده‌های تابان فناوری (داتک) با داشتن تیمی قوی ...
چاپ کارت رمزدار

چاپ کارت رمزدار


چاپ افرنگ مرکز تخصصی چاپ کارت اسکرچ و انواع ...
چاپ کارت اینترنت

چاپ کارت اینترنت


گرافیک یک مجهزترین چاپخانه چاپ کارت اینترنت ...
بازاریابی نوین مبتنی بر دانش روز

بازاریابی نوین مبتنی بر دانش روز


مجموعه شهربازاریابی، به منظور بازاریابی گسترده و سراسری جهت مراکز ...
مشاوره در حوزه بازاریابی و افزایش فروش

مشاوره در حوزه بازاریابی و افزایش فروش


مهندس احسان نصیری کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی ...
کارت قرعه‌کشی, کارت اسکرچ دار, کارت سریال دار, کارت های رمزدار

کارت قرعه‌کشی, کارت اسکرچ دار, کارت سریال دار, کارت های رمزدار


کارت قرعه‌کشی، کارت اسکرچ دار، کارت سریال دار و کارت ...
چاپ اسکرچ

چاپ اسکرچ


چاپ اسکرچ بایانگاه مجهز به پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات ...
فروشگاه اینترنتی کتاب

فروشگاه اینترنتی کتاب


انتشارات یساولی با حضور فعالانه  در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی ...
تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی


تبلیغات را در اینترنت نمایش می‌دهیم و فقط درصورت انجام ...
فرصت ویژه جهت حرفه های بازاریابی و فروش در حوزه  تبلیغات در مراکز استانها

فرصت ویژه جهت حرفه های بازاریابی و فروش در حوزه تبلیغات در مراکز استانها


فرصت ویژه جهت حرفه های بازاریابی و فروش در حوزه
مشاور حرفه ای در زمینه تکنیک های بازاریابی و فروش

مشاور حرفه ای در زمینه تکنیک های بازاریابی و فروش


مهندس احسان نصیری کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی ...
گروه تبلیغاتی و بازاریابی روشن

گروه تبلیغاتی و بازاریابی روشن


گروه تبلیغاتی روشن با کادری مجرب و با سابقه ، ...
عرضه انواع هدایای تبلیغاتی

عرضه انواع هدایای تبلیغاتی


(کیفیت، دقت، امنیت،سرعت) ما همیشه در کنار شما هستیم. ...
چاپ کارت اسکرچ

چاپ کارت اسکرچ


چاپ افرنگ مرکز تخصصی چاپ کارت اسکرچ و انواع ...
فروشگاه اینترنتی چند رنگ ، بنر خام، جوهر، استند، پانچ

فروشگاه اینترنتی چند رنگ ، بنر خام، جوهر، استند، پانچ


چند رنگ ، اولین فروشگاه اینترنتی ملزومات چاپ بنر و ...
مشاوره ، بازاریابی

مشاوره ، بازاریابی


مجموعه دنیای نو ارائه دهنده مشاوره و بازاریابی ، طراحی ...
چاپ کارت قرعه کشی

چاپ کارت قرعه کشی


چاپ افرنگ مرکز تخصصی چاپ کارت اسکرچ و انواع ...
چاپ کارت اینترنت و کارت ویزیت لمینیتی

چاپ کارت اینترنت و کارت ویزیت لمینیتی


پیشرفته ترین مرکز طراحی و چاپ کارت اینترنت با ...
فروش محصولات برتر اینترنتی

فروش محصولات برتر اینترنتی


بزرگترين پورتال فروشگاهي ايران مارکت سنتر
طراحی فلش بنر اینترنتی در 2 ساعت آنلاین

طراحی فلش بنر اینترنتی در 2 ساعت آنلاین


طراحی فلش بنر اینترنتی در 2 ساعت آنلاین شرکت ...
گروه تبلیغاتی و بازاریابی مدرن الماس سبز

گروه تبلیغاتی و بازاریابی مدرن الماس سبز


گروه تبلیغاتی و بازاریابی مدرن الماس سبز ...
آزانس تبلیغات بازاریابی و برندینگ آوانگار

آزانس تبلیغات بازاریابی و برندینگ آوانگار


مشاوره تبلیغات، بازاریابی، برندینگ ، کمپین، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات محیطی، ...
ساخت ایمیل و وبلاگ وثبت آگهی تبلیغاتی در اینترنت

ساخت ایمیل و وبلاگ وثبت آگهی تبلیغاتی در اینترنت


ساخت ایمیل و وبلاگ شخصی -ثبت تبلیغات شما در اینترنت ...
متخصصین بازاریابی صنعتی و تبلیغات

متخصصین بازاریابی صنعتی و تبلیغات


متخصصین بازاریابی صنعتی و تبلیغات ...
بازاریابی از طریق اس ام اس

بازاریابی از طریق اس ام اس


40 سال پیش در روز سوم آوریل 1973 مصادف با ...
انجام پروژه های کورل بصورت اینترنتی

انجام پروژه های کورل بصورت اینترنتی


با سلام به شما مخاطب محترم اگر طرحی یا ...
برندینگ اینترنتی

برندینگ اینترنتی


افزایش فروش ومعرفی کالا یا خدمات از طریق تبلیغات در ...
فروشگاه اینترنتی انتشارات یساولی

فروشگاه اینترنتی انتشارات یساولی


انتشارات یساولی با حضور فعالانه  در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی ...
طرح توجیهی چاپخانه افست و دیجیتال

طرح توجیهی چاپخانه افست و دیجیتال


تهیه پیش طرح و طرحهای توجیهی اقتصادی، فنی و مالی ...
طراحی اینترنتی دكوراسیون غرفه

طراحی اینترنتی دكوراسیون غرفه


معماری و دکوراسیون داخلی تک طراحان غرب ...
خرید کیف پول تمام چرم-قیمت مناسب

خرید کیف پول تمام چرم-قیمت مناسب


کیف پول زیبا و قیمت مناسب برای خانم ها و ...
انجام طراحی به صورت اینترنتی

انجام طراحی به صورت اینترنتی


مخاطب محترم با یک تماس کار را سفارش دهید در ...
واگذاری سامانه اینترنتی ارسال پیام کوتاه دزپیام

واگذاری سامانه اینترنتی ارسال پیام کوتاه دزپیام


ويژگي ها و امکانات سامانه پيام کوتاه دزپيام : ...
شبرنگ شب نما
اپسون

دنیای چاپ بنر
طراحی وب سایت : دیاسافت
قدرت گرفته از DiasoftCMS 3.1 2015