فروشگاه تخصصی چاپ و تبلیغات
Avatar   خوش آمدید کاربرمهمان
ورود | ثبت نام
امروز : دوشنبه 25 تير 1397
 
وب سایت تخصصی نیازمندی های صنعت چاپ و تبلیغات
گیفتو
آلتون پرتو
راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

بازاریابی پیامکی بر اساس ارسال پیام های کوتاه روی گوشی های موبایل مشتریان است. باید بدانیم طبق پیش بینی ها تا سال 2020، 90 درصد مردم جهان گوشی ...


» 11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق

» مدل‌ AIDAS در تبلیغات چیست؟

» جدید ترین و زیبا ترین فونت های فارسی

ساخت تیزر تبلیغاتی
نوین تاک
چاپ نقش الماس
دنیای چاپ
مقالات تخصصی تبلیغات و چاپ
  مقالات آموزشی
مجموعه ˝قاشق‌ها˝ را تنها برای یک شب در گالری اعتماد
معرفی دستگاه چاپ بنر کونیکا 512
مرکب‌های افست- لیتوگرافیک
چاپ دیجیتال در قرن بیست و یکم
affiliate marketing یعنی چه؟
مرکب‌های به عمل آمده با یو. وی
دوره ای جدید برای طراحان تبلیغاتیGod is in Details
در مورد پلیت ستر ها بیشتر بدانید
پرینتر جیبی قابل حمل
پلیت جدید کداک
اندازه استانداردهای کاغذ در جهان
فیلمی از دستگاه هایدلبرگ Speedmaster SX 74 Demonstration
بالا بردن تیراژ چاپ با جلوگیری از استپ های ماشین چاپ
آشنایی با لوگوی 10 برند با لوگوی موضوعی
به آینده گرافیک ایران امیدی ندارم
همه چیز درباره هد هاي اسپكترا
پیشرفت ماشین چاپ در گذر زمان
فراخوان اولین جشنواره هنری «كتاب در آینه»
دستگاه چاپ روی موکت
رعایت ایمنی و پیش گیری حوادث در واحدهای صنعتی
لفافهای ضد میکروب در صنعت چاپ و بسته بندی
توصیه هایی برای به حداقل رساندن ترس از فروش
منافع حاصل از یک خرید برای مشتری را بشناسید
رنگ سال 2014
حضور ايران روتاتيو در اولين نمايشگاه چاپ و بسته بندي استان قم
با مهمترین الگوریتم های گوگل آشنا شوید
نوآورترین شرکت‌ها در عرصه تبلیغات کدامند؟
درباره تحقیقات بازاریابی و هوش بازاریابی چه می‌دانید؟
بررسی مشخصات هد KM512
از تبلیغات شطرنجی چه می‌دانید؟
 صفحه نخست / کدام یک از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی مناسب‌ترند؟



 
کدام یک از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی مناسب‌ترند؟

کدام یک از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی مناسب‌ترند؟


شبکه های اجتماعی یکی از مهمترین و حیاتی ترین بخش های طرح بازاریابی یک شرکت امروزی می باشد ( و اگر نیست، حتما باید گنجانده شود، چرا که ضرر حاصل از نبود آن قابل جبران کردن نیست).
بازاریابان با سابقه و البته مطلع و آگاه – مانند شما دوست عزیز من – هم از این موضوع کاملا اطلاع دارند.


شبکه های اجتماعی یکی از مهمترین و حیاتی ترین بخش های طرح بازاریابی یک شرکت امروزی می باشد ( و اگر نیست، حتما باید گنجانده شود، چرا که ضرر حاصل از نبود آن قابل جبران کردن نیست).
بازاریابان با سابقه و البته مطلع و آگاه – مانند شما دوست عزیز من – هم از این موضوع کاملا اطلاع دارند. اما مشکل اصلی در اینجاست که تعداد این شبکه های اجتماعی بسیار زیاد است – و همچنان شبکه های زیادی هم در حال توسعه و شکل گرفتن هستند – که در نتیجه تعیین اینکه کدام یک از اینها برای سرمایه گذاری بهتر است را به کاری دشوار تبدیل می کند. همچنین به دلیل تعدد این شبکه ها آزمودن هر یک برای شرکتی که از بودجه محدودی برای بازاریابی خودش برخوردار است ممکن نمی باشد.
در ادامه به گزارشی اشاره می کنم که اخیرا توسط یکی از مراجع تحقیقاتی معتبر در حوزه بازاریابی اجتماعی بنام Social Media Examiner منتشر شده است. این گزارش بخوبی توضیح می دهد که بازاریابان در کدام یک از شبکه ها باید سرمایه گذاری داشته باشند و مهمتر از همه اینکه دلیل این اهمیت چیست، که اطلاعاتی هم در رابطه با آن ارائه شده است.
 

 
مزایای بازاریابی در شبکه های اجتماعی
استفاده از این شبکه ها به چه صورتی است؟ و چه تاثیری بر نتیجه فعالیت بازاریابی ما دارد؟ SME برای پاسخ دادن به این سوال با 3700 بازاریاب مصاحبه کرده است تا در نتیجه متوجه شود که این افراد چگونه از بازاریابی در شبکه های اجتماعی بهره برده و برای ترویج کسب و کار خود از آن استفاده می کنند.
90% از این افراد تاثیر گذاری مثبت بازاریابی در این شبکه ها بر روی کسب و کار خودشان را تائید کرده اند. دومین تاثیر مهم از نظر آنها افزایش ترافیک بوده که 77% از افراد مورد مصاحبه آن را تائید کرده اند. در این بین 69% افراد هم اعلام کرده اند که همچنین از این شبکه ها جهت افزایش تعداد طرفداران و میزان آگاهی مخاطبین از برند خودشان استفاده می کنند.


 
 
نکته جالب در این رابطه اینست که در گزارش مشابهی که در این رابطه در سال 2014 منتشر شده بود، این سه مزیت به همین ترتیب در صدر اهمیت بودند، فقط با این تفاوت که هر یک در سال جاری نسبت به سال گذشته افتی یک درصدی را نشان داده اند، ولی میزان فروش نسبت به سال گذشته با افزایشی 1% مواجه بوده است.
 
شبکه هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند
در مقایسه با سال گذشته، فیسبوک با کاهش یک درصدی از 94% به 93% رسیده است، اما همچنان در صدر جدول پر کاربرد ترین شبکه ها برای امر بازاریابی قرار دارد و این در حالی است شبکه توئیتر از 83% کاربری به 79% در سال جاری رسیده است.
در این بین گوگل پلاس نسبت به سال گذشته با رشدی 2% در جایگاه چهارم قرار دارد و شبکه تصویر محور اینستاگرام که اخیرا در ایران هم از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شده است به نسبت سال 2014 از 28% به 36% رسیده است، به این معنا که 36% شرکت کننده گان در این تحقیق برای فعالیت های خود از این شبکه استفاده می کنند.
 

 
مهمترین زیر ساخت اجتماعی برای بازاریابان
در یکی از سوالات این تحقیق از شرکت کننده گان پرسیده شده بود که از بین شبکه های مختلف تنها یک شبکه تاثیر گذار در فعالیت بازاریابی شرکت خود را نام ببرند که نتایج آن در ادامه قابل مشاهده است:
52% شبکه فیسبوک را انتخاب کردند (افت نسبت به 54% سال 2014)
21% شبکه لینکداین را انتخاب کردند (افزایش نسبت به 17% در سال 2014)
12% شبکه توئیتر را انتخاب کردند (1% افزایش نسبت به سال 2014)
4% شبکه یوتیوپ را انتخاب کردند (1% افزایش نسبت به سال 2014)

 


 
شبکه هایی که بازاریابان خواهان کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها هستند
در سوالی از بازاریابان پرسیده شده بود که در رابطه با کدام یک از شبکه های اجتماعی خواهان کسب اطلاعات بیشتر هستند. در پاسخ به این سوال شبکه فیسبوک بالاترین علاقمندی را از آن خود کرد و به نسبت سال گذشته شبکه گوگل پلاس را پشت سر گذاشت. همچنین شبکه لینکداین هم دارای بالاترین رشد نسبت به سال گذشته در بین شبکه های دیگر بوده که با توجه به ویژگی های جدیدی که به این شبکه اضافه شده است، جای تعجبی هم ندارد.
 

 
انواع مرسوم محتوا که منتشر می شوند
هر چند اینکه چه شبکه ای را برای فعالیت های خود انتخاب کنید از اهمیت زیادی برخوردار است، اما نوع محتوای انتشار یافته از طرف شما هم اگر نگوییم از بالاترین میزان اهمیت برخوردار است، اما باید بگوئیم که از نکات بسیار مهم در این بین می باشد. در تصویر زیر معمول ترین نوع محتوایی را که اغلب بازاریابان برای فعالیت خود کاربردی و مفید می یابند نشان داده شده است:

 


 
همانطور که می بینید به ترتیب محتوای تصویری 71%، متنی 70%، ویدئو 57% و در آخر صوتی 10% از بالاترین اهمیت برخوردار می باشند.
در پایان پیشنهاد می کنم دوستانی که علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می باشند گزارش کامل این تحقیق را از اینجا دانلود و مطالعه کنند.
امسال بیشترین تلاش خود را برای تاثیر گذاری در محیط های اجتماعی از قبیل فیسبوک، لینکداین، توئیتر و . . . داشته باشید.



بازدیدها : 2496



نظرات کاربران

هنوز هیچ نظری ارسال نشده است


ارسال نظر در مورد این مطلب:

نام شما : *
آدرس ایمیل : *
شماره تماس :
متن نظر : *
تشخیص امنیتی :
 


آگهی های مرتبط با این خبر


ساخت ویدئو های اینترنتی برای فروشگاه های مجازی

ساخت ویدئو های اینترنتی برای فروشگاه های مجازی


ساخت فیلم و ویدئوهای تبلیغاتی برای فروشگاه های اینترنتی - ...
کسب و کار با فروش اینترنتی

کسب و کار با فروش اینترنتی


آیا از کار کردن برای دیگران خسته شده اید ؟ ...
بزرگترین مرکزطراحی و چاپ کارت اینترنت

بزرگترین مرکزطراحی و چاپ کارت اینترنت


چاپ کارت اینترنت، چاپ کارت تلفن اینترنتی، چاپ کارت قرعه ...
مشاوره بازاریابی ، تولید ، فروش و امور قراردادها

مشاوره بازاریابی ، تولید ، فروش و امور قراردادها


مشاوره ی بازاریابی ، تولید ، فروش و امور ...
مشاور حرفه ای در زمینه تکنیک های بازاریابی و فروش

مشاور حرفه ای در زمینه تکنیک های بازاریابی و فروش


مهندس احسان نصیری کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی ...
فروش محصولات برتر اینترنتی

فروش محصولات برتر اینترنتی


بزرگترين پورتال فروشگاهي ايران مارکت سنتر
عرضه انواع هدایای تبلیغاتی

عرضه انواع هدایای تبلیغاتی


(کیفیت، دقت، امنیت،سرعت) ما همیشه در کنار شما هستیم. ...
چاپ کارت اینترنت

چاپ کارت اینترنت


ملیکا کارت مجهز ترين مرکز چاپ کارت اينترنت
ساخت فلش بنر (تبلیغات اینترنتی)

ساخت فلش بنر (تبلیغات اینترنتی)


آیا می خواهید بازدید سایت خود را افزایش دهید؟ تبلیغات ...
فروشگاه اینترنتی انتشارات یساولی

فروشگاه اینترنتی انتشارات یساولی


انتشارات یساولی با حضور فعالانه  در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی ...
متخصصین بازاریابی صنعتی و تبلیغات

متخصصین بازاریابی صنعتی و تبلیغات


متخصصین بازاریابی صنعتی و تبلیغات ...
انجام پروژه های کورل بصورت اینترنتی

انجام پروژه های کورل بصورت اینترنتی


با سلام به شما مخاطب محترم اگر طرحی یا ...
فروشگاه اینترنتی انتشارات یساولی (ناشر برگزیده کتاب های ایرانشناسی و هنری در ایران)

فروشگاه اینترنتی انتشارات یساولی (ناشر برگزیده کتاب های ایرانشناسی و هنری در ایران)


انتشارات یساولی با حضور فعالانه  در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی ...
مجری تبلیغات اینترنتی

مجری تبلیغات اینترنتی


گروه تبلیغاتی آدمک مجری تبلیغات اینترنتی در ...
چاپ کارت اینترنت و کارت ویزیت لمینیتی

چاپ کارت اینترنت و کارت ویزیت لمینیتی


پیشرفته ترین مرکز طراحی و چاپ کارت اینترنت با ...
چاپ کارت اینترنت

چاپ کارت اینترنت


گرافیک یک مجهزترین چاپخانه چاپ کارت اینترنت ...
برندینگ اینترنتی

برندینگ اینترنتی


افزایش فروش ومعرفی کالا یا خدمات از طریق تبلیغات در ...
فرصت ویژه جهت حرفه های بازاریابی و فروش در حوزه  تبلیغات در مراکز استانها

فرصت ویژه جهت حرفه های بازاریابی و فروش در حوزه تبلیغات در مراکز استانها


فرصت ویژه جهت حرفه های بازاریابی و فروش در حوزه
طراحی سایت ، بهینه سازی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت ، بهینه سازی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی


شرکت دنیای ایده‌های تابان(دات) با داشتن تیمی قوی ، جوان ...
ساخت ایمیل و وبلاگ وثبت آگهی تبلیغاتی در اینترنت

ساخت ایمیل و وبلاگ وثبت آگهی تبلیغاتی در اینترنت


ساخت ایمیل و وبلاگ شخصی -ثبت تبلیغات شما در اینترنت ...
بازاریابی اینترتی

بازاریابی اینترتی


یکی از روش های بازاریابی موثر برای معرفی محصول یا ...
فروش سایت و فروشگاه اینترنتی

فروش سایت و فروشگاه اینترنتی


طراحی وبسایت حرفه ای و ارزان وبسایت دارای ...
چاپ کارت قرعه کشی

چاپ کارت قرعه کشی


چاپ افرنگ مرکز تخصصی چاپ کارت اسکرچ و انواع ...
چاپ کارت اسکرچ

چاپ کارت اسکرچ


چاپ افرنگ مرکز تخصصی چاپ کارت اسکرچ و انواع ...
آزانس تبلیغات بازاریابی و برندینگ آوانگار

آزانس تبلیغات بازاریابی و برندینگ آوانگار


مشاوره تبلیغات، بازاریابی، برندینگ ، کمپین، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات محیطی، ...
گروه تبلیغاتی و بازاریابی مدرن الماس سبز

گروه تبلیغاتی و بازاریابی مدرن الماس سبز


گروه تبلیغاتی و بازاریابی مدرن الماس سبز ...
چاپ اسکرچ

چاپ اسکرچ


چاپ اسکرچ بایانگاه مجهز به پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات ...
آموزش بازاریابی در اصفهان

آموزش بازاریابی در اصفهان


مهندس احسان نصیری کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی ...
چاپ کارت های اینترنت

چاپ کارت های اینترنت


پیشرفته ترین مرکز طراحی و چاپ کارت های اینترنت-تلفن-اشتراک-خرید-قرعه ...
طراحی فلش بنر اینترنتی در 2 ساعت آنلاین

طراحی فلش بنر اینترنتی در 2 ساعت آنلاین


طراحی فلش بنر اینترنتی در 2 ساعت آنلاین شرکت ...
طراحی سایت ، بهینه سازی ,وبسایت، طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت ، بهینه سازی ,وبسایت، طراحی فروشگاه اینترنتی


شرکت دنیای ایده‌های تابان فناوری (داتک) با داشتن تیمی قوی ...
تسخیر گوگل

تسخیر گوگل


جذب مشتری از طریق طرح تسخیر گوگل بدون هیچ گونه ...
چاپ لیبل قرعه کشی

چاپ لیبل قرعه کشی


چاپ افرنگ مرکز تخصصی چاپ کارت اسکرچ و انواع خدمات ...
طراحی اینترنتی دكوراسیون غرفه

طراحی اینترنتی دكوراسیون غرفه


معماری و دکوراسیون داخلی تک طراحان غرب ...
چاپ کارت اطلاعات متغیر

چاپ کارت اطلاعات متغیر


چاپ افرنگ مرکز تخصصی چاپ کارت اسکرچ و انواع خدمات ...
تبلیغات سمعی و بصری و بازاریابی الکترونیک

تبلیغات سمعی و بصری و بازاریابی الکترونیک


مجموعه دنیای نو ارائه دهنده مشاوره و بازاریابی ، طراحی ...
تبلیغات و بازاریابی در شیراز

تبلیغات و بازاریابی در شیراز


دانش تبلیغ - ضرورت توسعه تبلیغات بازاریابی ...
کارت قرعه‌کشی, کارت اسکرچ دار, کارت سریال دار, کارت های رمزدار

کارت قرعه‌کشی, کارت اسکرچ دار, کارت سریال دار, کارت های رمزدار


کارت قرعه‌کشی، کارت اسکرچ دار، کارت سریال دار و کارت ...
مشاوره در حوزه بازاریابی و افزایش فروش

مشاوره در حوزه بازاریابی و افزایش فروش


مهندس احسان نصیری کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی ...
انجام طراحی به صورت اینترنتی

انجام طراحی به صورت اینترنتی


مخاطب محترم با یک تماس کار را سفارش دهید در ...
شبرنگ شب نما
اپسون

دنیای چاپ بنر
طراحی وب سایت : دیاسافت
قدرت گرفته از DiasoftCMS 3.1 2015