فروشگاه تخصصی چاپ و تبلیغات
Avatar   خوش آمدید کاربرمهمان
ورود | ثبت نام
امروز : دوشنبه 2 مهر 1397
 
وب سایت تخصصی نیازمندی های صنعت چاپ و تبلیغات
گیفتو
آلتون پرتو
راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

بازاریابی پیامکی بر اساس ارسال پیام های کوتاه روی گوشی های موبایل مشتریان است. باید بدانیم طبق پیش بینی ها تا سال 2020، 90 درصد مردم جهان گوشی ...


» 11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق

» مدل‌ AIDAS در تبلیغات چیست؟

» جدید ترین و زیبا ترین فونت های فارسی

ساخت تیزر تبلیغاتی
دنیای چاپ
نوین تاک
مقالات تخصصی تبلیغات و چاپ
چاپ نقش الماس
  مقالات آموزشی
فن‌آوری جدید نوردهی یووی برای ظهور کلیشه فتوپلیمر
به تبلیغات اخلاقی وفادار بمانید
گوتنبرگ و صنعت چاپ
درباره خط کوفی بیشتر بدانیم
گارانتی مادام‌العمر مزیت فلش‌های تبلیغاتی ماست
10 نکته طلایی برای افزایش طول عمر هد و جلوگیری از هد گرفتگی
نکاتی مهم برای رفتار با مراجعین چالش برانگیز
خلاصه ای از درسهای مذاکره
شماره گذاری هولوگرام
فرصت 6 ماهه برای اصلاح بسته بندی مواد اسیدی و قلیایی
قیمت کارت ویزیت انیمیشنی یا 3 بعدی +مدل
کاغذ صنعتی و کرافت چیست؟
پنتون رنگ سال 2013 را معرفی کرد
اولین چاپگر سه بعدی تمام رنگی دنیا ساخته شد
استاندارد، راه رسیدن به یک مدیریت صحیح و هوشمند
بسته‌بندی‌های صادراتی فرصت یا تهدید
اریگامی یا هنر کاغذ و تا
راهنمای خرید پرینتر چاپ روی اجسام
B2C یعنی چه ؟
جایگاه و کاربرد های خوشنویسی در تبلیغات
توليد نمونه كاغذ الكترونيك رنگي بدون فيلتر
مسیر خرید مشتری چیست و چه اهمیتی دارد؟ - قسمت 1
آشنایی با مفاهیم تبلیغات سینمایی و تلویزیونی
C2B یعنی چه ؟
روش های خشک کردن مرکب
اصول صحیح تغییر نام یک کسب و کار
راهنمای انتخاب رنگ مناسب برای برند
تاثیر فناوری نانو دربسته بندی
مقوای خوب برای جعبه سازی
روش‌های تبلیغات مفید در اینترنت
 صفحه نخست / کدام یک از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی مناسب‌ترند؟



 
کدام یک از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی مناسب‌ترند؟

کدام یک از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی مناسب‌ترند؟


شبکه های اجتماعی یکی از مهمترین و حیاتی ترین بخش های طرح بازاریابی یک شرکت امروزی می باشد ( و اگر نیست، حتما باید گنجانده شود، چرا که ضرر حاصل از نبود آن قابل جبران کردن نیست).
بازاریابان با سابقه و البته مطلع و آگاه – مانند شما دوست عزیز من – هم از این موضوع کاملا اطلاع دارند.


شبکه های اجتماعی یکی از مهمترین و حیاتی ترین بخش های طرح بازاریابی یک شرکت امروزی می باشد ( و اگر نیست، حتما باید گنجانده شود، چرا که ضرر حاصل از نبود آن قابل جبران کردن نیست).
بازاریابان با سابقه و البته مطلع و آگاه – مانند شما دوست عزیز من – هم از این موضوع کاملا اطلاع دارند. اما مشکل اصلی در اینجاست که تعداد این شبکه های اجتماعی بسیار زیاد است – و همچنان شبکه های زیادی هم در حال توسعه و شکل گرفتن هستند – که در نتیجه تعیین اینکه کدام یک از اینها برای سرمایه گذاری بهتر است را به کاری دشوار تبدیل می کند. همچنین به دلیل تعدد این شبکه ها آزمودن هر یک برای شرکتی که از بودجه محدودی برای بازاریابی خودش برخوردار است ممکن نمی باشد.
در ادامه به گزارشی اشاره می کنم که اخیرا توسط یکی از مراجع تحقیقاتی معتبر در حوزه بازاریابی اجتماعی بنام Social Media Examiner منتشر شده است. این گزارش بخوبی توضیح می دهد که بازاریابان در کدام یک از شبکه ها باید سرمایه گذاری داشته باشند و مهمتر از همه اینکه دلیل این اهمیت چیست، که اطلاعاتی هم در رابطه با آن ارائه شده است.
 

 
مزایای بازاریابی در شبکه های اجتماعی
استفاده از این شبکه ها به چه صورتی است؟ و چه تاثیری بر نتیجه فعالیت بازاریابی ما دارد؟ SME برای پاسخ دادن به این سوال با 3700 بازاریاب مصاحبه کرده است تا در نتیجه متوجه شود که این افراد چگونه از بازاریابی در شبکه های اجتماعی بهره برده و برای ترویج کسب و کار خود از آن استفاده می کنند.
90% از این افراد تاثیر گذاری مثبت بازاریابی در این شبکه ها بر روی کسب و کار خودشان را تائید کرده اند. دومین تاثیر مهم از نظر آنها افزایش ترافیک بوده که 77% از افراد مورد مصاحبه آن را تائید کرده اند. در این بین 69% افراد هم اعلام کرده اند که همچنین از این شبکه ها جهت افزایش تعداد طرفداران و میزان آگاهی مخاطبین از برند خودشان استفاده می کنند.


 
 
نکته جالب در این رابطه اینست که در گزارش مشابهی که در این رابطه در سال 2014 منتشر شده بود، این سه مزیت به همین ترتیب در صدر اهمیت بودند، فقط با این تفاوت که هر یک در سال جاری نسبت به سال گذشته افتی یک درصدی را نشان داده اند، ولی میزان فروش نسبت به سال گذشته با افزایشی 1% مواجه بوده است.
 
شبکه هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند
در مقایسه با سال گذشته، فیسبوک با کاهش یک درصدی از 94% به 93% رسیده است، اما همچنان در صدر جدول پر کاربرد ترین شبکه ها برای امر بازاریابی قرار دارد و این در حالی است شبکه توئیتر از 83% کاربری به 79% در سال جاری رسیده است.
در این بین گوگل پلاس نسبت به سال گذشته با رشدی 2% در جایگاه چهارم قرار دارد و شبکه تصویر محور اینستاگرام که اخیرا در ایران هم از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شده است به نسبت سال 2014 از 28% به 36% رسیده است، به این معنا که 36% شرکت کننده گان در این تحقیق برای فعالیت های خود از این شبکه استفاده می کنند.
 

 
مهمترین زیر ساخت اجتماعی برای بازاریابان
در یکی از سوالات این تحقیق از شرکت کننده گان پرسیده شده بود که از بین شبکه های مختلف تنها یک شبکه تاثیر گذار در فعالیت بازاریابی شرکت خود را نام ببرند که نتایج آن در ادامه قابل مشاهده است:
52% شبکه فیسبوک را انتخاب کردند (افت نسبت به 54% سال 2014)
21% شبکه لینکداین را انتخاب کردند (افزایش نسبت به 17% در سال 2014)
12% شبکه توئیتر را انتخاب کردند (1% افزایش نسبت به سال 2014)
4% شبکه یوتیوپ را انتخاب کردند (1% افزایش نسبت به سال 2014)

 


 
شبکه هایی که بازاریابان خواهان کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها هستند
در سوالی از بازاریابان پرسیده شده بود که در رابطه با کدام یک از شبکه های اجتماعی خواهان کسب اطلاعات بیشتر هستند. در پاسخ به این سوال شبکه فیسبوک بالاترین علاقمندی را از آن خود کرد و به نسبت سال گذشته شبکه گوگل پلاس را پشت سر گذاشت. همچنین شبکه لینکداین هم دارای بالاترین رشد نسبت به سال گذشته در بین شبکه های دیگر بوده که با توجه به ویژگی های جدیدی که به این شبکه اضافه شده است، جای تعجبی هم ندارد.
 

 
انواع مرسوم محتوا که منتشر می شوند
هر چند اینکه چه شبکه ای را برای فعالیت های خود انتخاب کنید از اهمیت زیادی برخوردار است، اما نوع محتوای انتشار یافته از طرف شما هم اگر نگوییم از بالاترین میزان اهمیت برخوردار است، اما باید بگوئیم که از نکات بسیار مهم در این بین می باشد. در تصویر زیر معمول ترین نوع محتوایی را که اغلب بازاریابان برای فعالیت خود کاربردی و مفید می یابند نشان داده شده است:

 


 
همانطور که می بینید به ترتیب محتوای تصویری 71%، متنی 70%، ویدئو 57% و در آخر صوتی 10% از بالاترین اهمیت برخوردار می باشند.
در پایان پیشنهاد می کنم دوستانی که علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می باشند گزارش کامل این تحقیق را از اینجا دانلود و مطالعه کنند.
امسال بیشترین تلاش خود را برای تاثیر گذاری در محیط های اجتماعی از قبیل فیسبوک، لینکداین، توئیتر و . . . داشته باشید.



بازدیدها : 2579



نظرات کاربران

هنوز هیچ نظری ارسال نشده است


ارسال نظر در مورد این مطلب:

نام شما : *
آدرس ایمیل : *
شماره تماس :
متن نظر : *
تشخیص امنیتی :
 


آگهی های مرتبط با این خبر


فروش محصولات برتر اینترنتی

فروش محصولات برتر اینترنتی


بزرگترين پورتال فروشگاهي ايران مارکت سنتر
ساخت فلش بنر (تبلیغات اینترنتی)

ساخت فلش بنر (تبلیغات اینترنتی)


آیا می خواهید بازدید سایت خود را افزایش دهید؟ تبلیغات ...
مجری تبلیغات اینترنتی

مجری تبلیغات اینترنتی


گروه تبلیغاتی آدمک مجری تبلیغات اینترنتی در ...
فروشگاه اینترنتی انتشارات یساولی (ناشر برگزیده کتاب های ایرانشناسی و هنری در ایران)

فروشگاه اینترنتی انتشارات یساولی (ناشر برگزیده کتاب های ایرانشناسی و هنری در ایران)


انتشارات یساولی با حضور فعالانه  در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی ...
فرصت ویژه جهت حرفه های بازاریابی و فروش در حوزه  تبلیغات در مراکز استانها

فرصت ویژه جهت حرفه های بازاریابی و فروش در حوزه تبلیغات در مراکز استانها


فرصت ویژه جهت حرفه های بازاریابی و فروش در حوزه
تبلیغات سمعی و بصری و بازاریابی الکترونیک

تبلیغات سمعی و بصری و بازاریابی الکترونیک


مجموعه دنیای نو ارائه دهنده مشاوره و بازاریابی ، طراحی ...
بازاریابی نوین مبتنی بر دانش روز

بازاریابی نوین مبتنی بر دانش روز


مجموعه شهربازاریابی، به منظور بازاریابی گسترده و سراسری جهت مراکز ...
انجام طراحی به صورت اینترنتی

انجام طراحی به صورت اینترنتی


مخاطب محترم با یک تماس کار را سفارش دهید در ...
چاپ کارت قرعه کشی

چاپ کارت قرعه کشی


چاپ افرنگ مرکز تخصصی چاپ کارت اسکرچ و انواع ...
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی شهر اصفهان

فروشگاه اینترنتی صنایع دستی شهر اصفهان


فروشگاه اینترنتی پرشیا افتخار دارد صنایع دستی اصفهان كه توسط ...
چاپ کارت اینترنت

چاپ کارت اینترنت


گرافیک یک مجهزترین چاپخانه چاپ کارت اینترنت ...
چاپ کارت اینترنت

چاپ کارت اینترنت


ملیکا کارت مجهز ترين مرکز چاپ کارت اينترنت
مشاوره در حوزه بازاریابی و افزایش فروش

مشاوره در حوزه بازاریابی و افزایش فروش


مهندس احسان نصیری کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی ...
مشاوره بازاریابی ، تولید ، فروش و امور قراردادها

مشاوره بازاریابی ، تولید ، فروش و امور قراردادها


مشاوره ی بازاریابی ، تولید ، فروش و امور ...
کارشناس بازاریابی و فروش خدمات چاپ

کارشناس بازاریابی و فروش خدمات چاپ


کارشناس حرفه ای فروش و بازاریابی ...
واگذاری سامانه اینترنتی ارسال پیام کوتاه دزپیام

واگذاری سامانه اینترنتی ارسال پیام کوتاه دزپیام


ويژگي ها و امکانات سامانه پيام کوتاه دزپيام : ...
تبلیغات موثر اینترنتی با ایران فوروارد

تبلیغات موثر اینترنتی با ایران فوروارد


آیا به دنبال راه مناسبی برای تبلیغ محصولات و خدمات ...
تبلیغات و بازاریابی در شیراز

تبلیغات و بازاریابی در شیراز


دانش تبلیغ - ضرورت توسعه تبلیغات بازاریابی ...
فروش سایت و فروشگاه اینترنتی

فروش سایت و فروشگاه اینترنتی


طراحی وبسایت حرفه ای و ارزان وبسایت دارای ...
چاپ کارت اسکرچ دار

چاپ کارت اسکرچ دار


چاپ افرنگ مرکز تخصصی چاپ کارت اسکرچ و انواع خدمات ...
طرح توجیهی چاپخانه افست و دیجیتال

طرح توجیهی چاپخانه افست و دیجیتال


تهیه پیش طرح و طرحهای توجیهی اقتصادی، فنی و مالی ...
چاپ کارت شارژ

چاپ کارت شارژ


چاپ افرنگ مرکز تخصصی چاپ کارت اسکرچ و انواع ...
کسب و کار با فروش اینترنتی

کسب و کار با فروش اینترنتی


آیا از کار کردن برای دیگران خسته شده اید ؟ ...
طراحی اینترنتی دكوراسیون غرفه

طراحی اینترنتی دكوراسیون غرفه


معماری و دکوراسیون داخلی تک طراحان غرب ...
چاپ کارت اعتباری

چاپ کارت اعتباری


چاپ افرنگ مرکز تخصصی چاپ کارت اسکرچ و انواع ...
چاپ کارت اینترنت بهمراه اسکرچ امنیتی

چاپ کارت اینترنت بهمراه اسکرچ امنیتی


مجهز به پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات چاپ شماره متغیر و انواع اسکرچ ...
ماهنامه مدیریت بازاریابی و تبلیغات

ماهنامه مدیریت بازاریابی و تبلیغات


نگاهی متفاوت به تبلیغات روشهای نوین بازاریابی
بازاریابی و کسب و کار با فروش اینترنتی

بازاریابی و کسب و کار با فروش اینترنتی


شرکت ابر تجارت کهکشان با اخذ مجوز فعالیت بازاریابی شبکه ...
ساخت ایمیل و وبلاگ وثبت آگهی تبلیغاتی در اینترنت

ساخت ایمیل و وبلاگ وثبت آگهی تبلیغاتی در اینترنت


ساخت ایمیل و وبلاگ شخصی -ثبت تبلیغات شما در اینترنت ...
انجام پروژه های کورل بصورت اینترنتی

انجام پروژه های کورل بصورت اینترنتی


با سلام به شما مخاطب محترم اگر طرحی یا ...
چاپ کارت اینترنت و کارت ویزیت لمینیتی

چاپ کارت اینترنت و کارت ویزیت لمینیتی


پیشرفته ترین مرکز طراحی و چاپ کارت اینترنت با ...
ساخت ویدئو های اینترنتی برای فروشگاه های مجازی

ساخت ویدئو های اینترنتی برای فروشگاه های مجازی


ساخت فیلم و ویدئوهای تبلیغاتی برای فروشگاه های اینترنتی - ...
فروشگاه اینترنتی کتاب

فروشگاه اینترنتی کتاب


انتشارات یساولی با حضور فعالانه  در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی ...
تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی


تبلیغات را در اینترنت نمایش می‌دهیم و فقط درصورت انجام ...
بزرگترین مرکزطراحی و چاپ کارت اینترنت

بزرگترین مرکزطراحی و چاپ کارت اینترنت


چاپ کارت اینترنت، چاپ کارت تلفن اینترنتی، چاپ کارت قرعه ...
چاپ لیبل قرعه کشی

چاپ لیبل قرعه کشی


چاپ افرنگ مرکز تخصصی چاپ کارت اسکرچ و انواع خدمات ...
عرضه انواع هدایای تبلیغاتی

عرضه انواع هدایای تبلیغاتی


(کیفیت، دقت، امنیت،سرعت) ما همیشه در کنار شما هستیم. ...
خرید کیف پول تمام چرم-قیمت مناسب

خرید کیف پول تمام چرم-قیمت مناسب


کیف پول زیبا و قیمت مناسب برای خانم ها و ...
بازاریابی از طریق اس ام اس

بازاریابی از طریق اس ام اس


40 سال پیش در روز سوم آوریل 1973 مصادف با ...
ارسال بلوتوث , شیوه نوین

ارسال بلوتوث , شیوه نوین


 سیستم تبلیغات بلوتوث ارسال بلوتوث شیوه نوینسیستم تبلیغات بلوتوث ...
شبرنگ شب نما
اپسون

دنیای چاپ بنر
طراحی وب سایت : دیاسافت
قدرت گرفته از DiasoftCMS 3.1 2015