فروشگاه تخصصی چاپ و تبلیغات
Avatar   خوش آمدید کاربرمهمان
ورود | ثبت نام
امروز : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1397
 
وب سایت تخصصی نیازمندی های صنعت چاپ و تبلیغات
گیفتو
آلتون پرتو
راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

بازاریابی پیامکی بر اساس ارسال پیام های کوتاه روی گوشی های موبایل مشتریان است. باید بدانیم طبق پیش بینی ها تا سال 2020، 90 درصد مردم جهان گوشی ...


» 11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق

» مدل‌ AIDAS در تبلیغات چیست؟

» جدید ترین و زیبا ترین فونت های فارسی

ساخت تیزر تبلیغاتی
مقالات تخصصی تبلیغات و چاپ
نوین تاک
دنیای چاپ
نیان استند
چاپ نقش الماس
فول کالر اینکز
چاپیروس
  مقالات آموزشی
عواملی که موجب هد گرفتگی دستگاه چاپ فلکس و بنر می شود
برخی از رایج‌ترین تصورات نادرست بازاریابی محتوا
یک تشکر صادقانه، راهکاری برای فروش
معرفی ماشین های چاپ پشت و رو زن ورقی
قیمت فرم عمومی فاکتور کاربنلس
نکاتی مهم برای رفتار با مراجعین چالش برانگیز
بازاریابی موفق با چاپ لوگو روی تی شرت
جشنواره جوایزطلایی پرشین نوین پرچم اول دی آغاز می‌شود
تعریف ماشین تک رنگ و چند رنگ
انواع سیستم تغذیه ،پودر پاشها، و آپارات در ماشین آلات چاپ
نقش شبکه‌های اجتماعی در کسب و کار
عرضه دستگاه شیارزنی NM100برای بسته بندی های لوکس
تونرهای سبز به بازار می‌آیند
بیلبوردهای هوشمند لکسِس که همه را متعجب می کند
مقالات پذیرفته شده در همایش پلیمرهای پیشرفته در صنعت بسته بندی
درباره هنر قلم زنی ایران
مشخصه عمومی مرکب های چاپ فلکسو گرافی چیست
دستگاه چاپ فلکسی و بنر آماده چاپ نمی شود
ویژگی های یک برند موفق
جشنواره عکس «زنان و زندگی شهری»
همه چیز درباره هد هاي اسپكترا
buying committee یعنی چه؟
تصویر مصوبه وام مسکن خبرنگاران منتشر شد
5 نکته طلایی جهت طراحی یک لوگوی موفق
معرفی رباتی برای نقاشی روی بدنه اتومبیل ، کامیون و اشیا بزرگ
ابعاد بصری خط و خوشنویسی
کاغذ صنعتی و کرافت چیست؟
نقش گرافیک در روابط عمومی و تبلیغات
کشف تفاوت ها بین لیبل اصلی و لیبل های فرعی
تاکننده ای با دو برابر سرعت
 صفحه نخست / کدام یک از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی مناسب‌ترند؟



 
کدام یک از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی مناسب‌ترند؟

کدام یک از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی مناسب‌ترند؟


شبکه های اجتماعی یکی از مهمترین و حیاتی ترین بخش های طرح بازاریابی یک شرکت امروزی می باشد ( و اگر نیست، حتما باید گنجانده شود، چرا که ضرر حاصل از نبود آن قابل جبران کردن نیست).
بازاریابان با سابقه و البته مطلع و آگاه – مانند شما دوست عزیز من – هم از این موضوع کاملا اطلاع دارند.


شبکه های اجتماعی یکی از مهمترین و حیاتی ترین بخش های طرح بازاریابی یک شرکت امروزی می باشد ( و اگر نیست، حتما باید گنجانده شود، چرا که ضرر حاصل از نبود آن قابل جبران کردن نیست).
بازاریابان با سابقه و البته مطلع و آگاه – مانند شما دوست عزیز من – هم از این موضوع کاملا اطلاع دارند. اما مشکل اصلی در اینجاست که تعداد این شبکه های اجتماعی بسیار زیاد است – و همچنان شبکه های زیادی هم در حال توسعه و شکل گرفتن هستند – که در نتیجه تعیین اینکه کدام یک از اینها برای سرمایه گذاری بهتر است را به کاری دشوار تبدیل می کند. همچنین به دلیل تعدد این شبکه ها آزمودن هر یک برای شرکتی که از بودجه محدودی برای بازاریابی خودش برخوردار است ممکن نمی باشد.
در ادامه به گزارشی اشاره می کنم که اخیرا توسط یکی از مراجع تحقیقاتی معتبر در حوزه بازاریابی اجتماعی بنام Social Media Examiner منتشر شده است. این گزارش بخوبی توضیح می دهد که بازاریابان در کدام یک از شبکه ها باید سرمایه گذاری داشته باشند و مهمتر از همه اینکه دلیل این اهمیت چیست، که اطلاعاتی هم در رابطه با آن ارائه شده است.
 

 
مزایای بازاریابی در شبکه های اجتماعی
استفاده از این شبکه ها به چه صورتی است؟ و چه تاثیری بر نتیجه فعالیت بازاریابی ما دارد؟ SME برای پاسخ دادن به این سوال با 3700 بازاریاب مصاحبه کرده است تا در نتیجه متوجه شود که این افراد چگونه از بازاریابی در شبکه های اجتماعی بهره برده و برای ترویج کسب و کار خود از آن استفاده می کنند.
90% از این افراد تاثیر گذاری مثبت بازاریابی در این شبکه ها بر روی کسب و کار خودشان را تائید کرده اند. دومین تاثیر مهم از نظر آنها افزایش ترافیک بوده که 77% از افراد مورد مصاحبه آن را تائید کرده اند. در این بین 69% افراد هم اعلام کرده اند که همچنین از این شبکه ها جهت افزایش تعداد طرفداران و میزان آگاهی مخاطبین از برند خودشان استفاده می کنند.


 
 
نکته جالب در این رابطه اینست که در گزارش مشابهی که در این رابطه در سال 2014 منتشر شده بود، این سه مزیت به همین ترتیب در صدر اهمیت بودند، فقط با این تفاوت که هر یک در سال جاری نسبت به سال گذشته افتی یک درصدی را نشان داده اند، ولی میزان فروش نسبت به سال گذشته با افزایشی 1% مواجه بوده است.
 
شبکه هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند
در مقایسه با سال گذشته، فیسبوک با کاهش یک درصدی از 94% به 93% رسیده است، اما همچنان در صدر جدول پر کاربرد ترین شبکه ها برای امر بازاریابی قرار دارد و این در حالی است شبکه توئیتر از 83% کاربری به 79% در سال جاری رسیده است.
در این بین گوگل پلاس نسبت به سال گذشته با رشدی 2% در جایگاه چهارم قرار دارد و شبکه تصویر محور اینستاگرام که اخیرا در ایران هم از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شده است به نسبت سال 2014 از 28% به 36% رسیده است، به این معنا که 36% شرکت کننده گان در این تحقیق برای فعالیت های خود از این شبکه استفاده می کنند.
 

 
مهمترین زیر ساخت اجتماعی برای بازاریابان
در یکی از سوالات این تحقیق از شرکت کننده گان پرسیده شده بود که از بین شبکه های مختلف تنها یک شبکه تاثیر گذار در فعالیت بازاریابی شرکت خود را نام ببرند که نتایج آن در ادامه قابل مشاهده است:
52% شبکه فیسبوک را انتخاب کردند (افت نسبت به 54% سال 2014)
21% شبکه لینکداین را انتخاب کردند (افزایش نسبت به 17% در سال 2014)
12% شبکه توئیتر را انتخاب کردند (1% افزایش نسبت به سال 2014)
4% شبکه یوتیوپ را انتخاب کردند (1% افزایش نسبت به سال 2014)

 


 
شبکه هایی که بازاریابان خواهان کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها هستند
در سوالی از بازاریابان پرسیده شده بود که در رابطه با کدام یک از شبکه های اجتماعی خواهان کسب اطلاعات بیشتر هستند. در پاسخ به این سوال شبکه فیسبوک بالاترین علاقمندی را از آن خود کرد و به نسبت سال گذشته شبکه گوگل پلاس را پشت سر گذاشت. همچنین شبکه لینکداین هم دارای بالاترین رشد نسبت به سال گذشته در بین شبکه های دیگر بوده که با توجه به ویژگی های جدیدی که به این شبکه اضافه شده است، جای تعجبی هم ندارد.
 

 
انواع مرسوم محتوا که منتشر می شوند
هر چند اینکه چه شبکه ای را برای فعالیت های خود انتخاب کنید از اهمیت زیادی برخوردار است، اما نوع محتوای انتشار یافته از طرف شما هم اگر نگوییم از بالاترین میزان اهمیت برخوردار است، اما باید بگوئیم که از نکات بسیار مهم در این بین می باشد. در تصویر زیر معمول ترین نوع محتوایی را که اغلب بازاریابان برای فعالیت خود کاربردی و مفید می یابند نشان داده شده است:

 


 
همانطور که می بینید به ترتیب محتوای تصویری 71%، متنی 70%، ویدئو 57% و در آخر صوتی 10% از بالاترین اهمیت برخوردار می باشند.
در پایان پیشنهاد می کنم دوستانی که علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می باشند گزارش کامل این تحقیق را از اینجا دانلود و مطالعه کنند.
امسال بیشترین تلاش خود را برای تاثیر گذاری در محیط های اجتماعی از قبیل فیسبوک، لینکداین، توئیتر و . . . داشته باشید.



بازدیدها : 2345



نظرات کاربران

هنوز هیچ نظری ارسال نشده است


ارسال نظر در مورد این مطلب:

نام شما : *
آدرس ایمیل : *
شماره تماس :
متن نظر : *
تشخیص امنیتی :
 


آگهی های مرتبط با این خبر


مشاوره بازاریابی ، تولید ، فروش و امور قراردادها

مشاوره بازاریابی ، تولید ، فروش و امور قراردادها


مشاوره ی بازاریابی ، تولید ، فروش و امور ...
فروشگاه اینترنتی انتشارات یساولی

فروشگاه اینترنتی انتشارات یساولی


انتشارات یساولی با حضور فعالانه  در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی ...
چاپ کارت اینترنت

چاپ کارت اینترنت


ملیکا کارت مجهز ترين مرکز چاپ کارت اينترنت
چاپ کارت های اینترنت

چاپ کارت های اینترنت


پیشرفته ترین مرکز طراحی و چاپ کارت های اینترنت-تلفن-اشتراک-خرید-قرعه ...
بزرگترین مرکزطراحی و چاپ کارت اینترنت

بزرگترین مرکزطراحی و چاپ کارت اینترنت


چاپ کارت اینترنت، چاپ کارت تلفن اینترنتی، چاپ کارت قرعه ...
طراحی اینترنتی دكوراسیون غرفه

طراحی اینترنتی دكوراسیون غرفه


معماری و دکوراسیون داخلی تک طراحان غرب ...
چاپ کارت اینترنت

چاپ کارت اینترنت


گرافیک یک مجهزترین چاپخانه چاپ کارت اینترنت ...
تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی


تبلیغات را در اینترنت نمایش می‌دهیم و فقط درصورت انجام ...
هد سیکو ، هد زار ، هد کونیکا

هد سیکو ، هد زار ، هد کونیکا


چند رنگ ، اولین فروشگاه اینترنتی ملزومات چاپ بنر و ...
تسخیر گوگل

تسخیر گوگل


جذب مشتری از طریق طرح تسخیر گوگل بدون هیچ گونه ...
متخصصین بازاریابی صنعتی و تبلیغات

متخصصین بازاریابی صنعتی و تبلیغات


متخصصین بازاریابی صنعتی و تبلیغات ...
ساخت ویدئو های اینترنتی برای فروشگاه های مجازی

ساخت ویدئو های اینترنتی برای فروشگاه های مجازی


ساخت فیلم و ویدئوهای تبلیغاتی برای فروشگاه های اینترنتی - ...
خرید کیف پول تمام چرم-قیمت مناسب

خرید کیف پول تمام چرم-قیمت مناسب


کیف پول زیبا و قیمت مناسب برای خانم ها و ...
عرضه انواع هدایای تبلیغاتی

عرضه انواع هدایای تبلیغاتی


(کیفیت، دقت، امنیت،سرعت) ما همیشه در کنار شما هستیم. ...
چاپ لیبل قرعه کشی

چاپ لیبل قرعه کشی


چاپ افرنگ مرکز تخصصی چاپ کارت اسکرچ و انواع خدمات ...
چاپ کارت اسکرچ دار

چاپ کارت اسکرچ دار


چاپ افرنگ مرکز تخصصی چاپ کارت اسکرچ و انواع خدمات ...
طراحی فلش بنر اینترنتی در 2 ساعت آنلاین

طراحی فلش بنر اینترنتی در 2 ساعت آنلاین


طراحی فلش بنر اینترنتی در 2 ساعت آنلاین شرکت ...
چاپ کارت شارژ-چاپ کارت اینترنت-چاپ کارت قرعه کشی-چاپ کارت رمز دار

چاپ کارت شارژ-چاپ کارت اینترنت-چاپ کارت قرعه کشی-چاپ کارت رمز دار


مجهزترین مرکز طراحی - چاپ و تولید کارت ...
واگذاری سامانه اینترنتی ارسال پیام کوتاه دزپیام

واگذاری سامانه اینترنتی ارسال پیام کوتاه دزپیام


ويژگي ها و امکانات سامانه پيام کوتاه دزپيام : ...
تبلیغات سمعی و بصری و بازاریابی الکترونیک

تبلیغات سمعی و بصری و بازاریابی الکترونیک


مجموعه دنیای نو ارائه دهنده مشاوره و بازاریابی ، طراحی ...
فروشگاه اینترنتی انتشارات یساولی (ناشر برگزیده کتاب های ایرانشناسی و هنری در ایران)

فروشگاه اینترنتی انتشارات یساولی (ناشر برگزیده کتاب های ایرانشناسی و هنری در ایران)


انتشارات یساولی با حضور فعالانه  در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی ...
طراحی سایت ، بهینه سازی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت ، بهینه سازی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی


شرکت دنیای ایده‌های تابان(دات) با داشتن تیمی قوی ، جوان ...
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی شهر اصفهان

فروشگاه اینترنتی صنایع دستی شهر اصفهان


فروشگاه اینترنتی پرشیا افتخار دارد صنایع دستی اصفهان كه توسط ...
بازاریابی از طریق اس ام اس

بازاریابی از طریق اس ام اس


40 سال پیش در روز سوم آوریل 1973 مصادف با ...
مشاوره در حوزه بازاریابی و افزایش فروش

مشاوره در حوزه بازاریابی و افزایش فروش


مهندس احسان نصیری کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی ...
گروه تبلیغاتی و بازاریابی روشن

گروه تبلیغاتی و بازاریابی روشن


گروه تبلیغاتی روشن با کادری مجرب و با سابقه ، ...
چاپ کارت شارژ

چاپ کارت شارژ


چاپ افرنگ مرکز تخصصی چاپ کارت اسکرچ و انواع ...
چاپ کارت قرعه کشی

چاپ کارت قرعه کشی


چاپ افرنگ مرکز تخصصی چاپ کارت اسکرچ و انواع ...
تبلیغات موثر اینترنتی با ایران فوروارد

تبلیغات موثر اینترنتی با ایران فوروارد


آیا به دنبال راه مناسبی برای تبلیغ محصولات و خدمات ...
آزانس تبلیغات بازاریابی و برندینگ آوانگار

آزانس تبلیغات بازاریابی و برندینگ آوانگار


مشاوره تبلیغات، بازاریابی، برندینگ ، کمپین، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات محیطی، ...
فروشگاه اینترنتی کتاب

فروشگاه اینترنتی کتاب


انتشارات یساولی با حضور فعالانه  در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی ...
انجام طراحی به صورت اینترنتی

انجام طراحی به صورت اینترنتی


مخاطب محترم با یک تماس کار را سفارش دهید در ...
تبلیغات و بازاریابی در شیراز

تبلیغات و بازاریابی در شیراز


دانش تبلیغ - ضرورت توسعه تبلیغات بازاریابی ...
چاپ کارت اینترنت بهمراه اسکرچ امنیتی

چاپ کارت اینترنت بهمراه اسکرچ امنیتی


مجهز به پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات چاپ شماره متغیر و انواع اسکرچ ...
فروشگاه اینترنتی چند رنگ ، بنر خام، جوهر، استند، پانچ

فروشگاه اینترنتی چند رنگ ، بنر خام، جوهر، استند، پانچ


چند رنگ ، اولین فروشگاه اینترنتی ملزومات چاپ بنر و ...
چاپ کارت اطلاعات متغیر

چاپ کارت اطلاعات متغیر


چاپ افرنگ مرکز تخصصی چاپ کارت اسکرچ و انواع خدمات ...
مشاور حرفه ای در زمینه تکنیک های بازاریابی و فروش

مشاور حرفه ای در زمینه تکنیک های بازاریابی و فروش


مهندس احسان نصیری کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی ...
برندینگ اینترنتی

برندینگ اینترنتی


افزایش فروش ومعرفی کالا یا خدمات از طریق تبلیغات در ...
چاپ کارت اعتباری

چاپ کارت اعتباری


چاپ افرنگ مرکز تخصصی چاپ کارت اسکرچ و انواع ...
چاپ کارت اینترنت و کارت ویزیت لمینیتی

چاپ کارت اینترنت و کارت ویزیت لمینیتی


پیشرفته ترین مرکز طراحی و چاپ کارت اینترنت با ...
شبرنگ شب نما

دنیای چاپ بنر
طراحی وب سایت : دیاسافت
قدرت گرفته از DiasoftCMS 3.1 2015