دستگاه چاپ روی موکت
از تبلیغات شطرنجی چه میدانید؟
گرافیست ایرانی برنده مسابقه جهانی طراحی لوگو
یک تشکر صادقانه، راهکاری برای فروش
مروری بر تاریخچه چاپ
استراتژی های هوشمندانه برای بازاریابی در خارج از فضای اینترنت
آموزش قرار دادن تبلیغات در میان مطالب وبلاگ وردپرس
مبانی رنگ
پرتیراژترین کتاب کشور را بشناسید!
اطلاعاتی درباره کف سازی یک چاپخانه
چند پیشنهاد جالب برای تبلیغات ارزان و محلی
جشنواره عکس «زنان و زندگی شهری»
تاریخچه بسته بندی پلاستیکی
با 10 مزیت تبلیغات اینترنتی آشنا شوید
canon 350D معرفی دوربین
مشخصه عمومی مرکب های چاپ فلکسو گرافی چیست
مدیریت کیفیت مدرن در چاپ
بازاریابی لبخند چیست؟
ترکیب چاپ افست و دیجیتال در دستگاه جدیدی از هایدلبرگ
تبلیغ ویروسی چیست ؟ + نمونه
بلندترین ساختمان چاپ 3 بعدی ساخته شد
تصاویری از تبلیغات حرفه ای برندها
بیلبورد شما در دستان مردم
تعریف برش در چاپ
تاریخچه بسته بندی شیشه ای
اندازه استانداردهای کاغذ در جهان
فينيشينگ يا عمليات تكميلي چاپ (تكنيكهاي دايكات)
نحوه ساخت GIF بر روی سیستم های مک apple
کدام یک از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی مناسبترند؟
روش های پوشش دهی(Coating)

![]() 11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفقتوصیه می شود نکات زیر را قبل از ارسال ایمیل برای مشتریان رعایت نمایید. شاید شما هم شنیده باشید که ایمیل مارکتینگ یکی از کارهای موثر تبلیغات در فضای مجازیست اما باید بدانید انجام ایمیل مارکتینگ به اصطلاح شمشیر دو لبه است اگر ارسال ایمیل را به صورت درست انجام دهید نتایج خوبی در بر دارد اما اگر بی حساب و کتاب این کار را انجام دهید زحماتتان به باد می رود ، هم اسپم می شوید ، هم مشتری را نسبت به خود بی اعتماد می کنید و او را از دست می دهید. 1- مهمترین نکته برای ارسال ایمیل انتخاب یک عنوان درست است ، هیچ وقت در عنوان ایمیل از سلام روز به خیر و یا تبریک شما برنده شدید ، و یا از متنهای تبلیغاتی متداول استفاده نکنید، به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کنید ، و به رفتار خود در اهمیت دادن به ایمیل هایی که برایتان میرسد دقت کنید از کنار خیلی از ایمیل ها به راحتی رد می شوید و نمی خوانید. سعی کنید مانند آنها عمل نکنید. مختصر و مفید عنوان را انتخاب کنید. بازدیدها : 372 |
هنوز هیچ نظری ارسال نشده است
ارسال نظر در مورد این مطلب: