فروشگاه تخصصی چاپ و تبلیغات
Avatar   خوش آمدید کاربرمهمان
ورود | ثبت نام
امروز : دوشنبه 25 تير 1397
 
وب سایت تخصصی نیازمندی های صنعت چاپ و تبلیغات
گیفتو
آلتون پرتو
راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

بازاریابی پیامکی بر اساس ارسال پیام های کوتاه روی گوشی های موبایل مشتریان است. باید بدانیم طبق پیش بینی ها تا سال 2020، 90 درصد مردم جهان گوشی ...


» 11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق

» مدل‌ AIDAS در تبلیغات چیست؟

» جدید ترین و زیبا ترین فونت های فارسی

ساخت تیزر تبلیغاتی
چاپ نقش الماس
دنیای چاپ
نوین تاک
مقالات تخصصی تبلیغات و چاپ
  مقالات آموزشی
شکل يابي تصويرو فاصله کانوني
اقتصادی ترین پرینتر فلت بد وارد بازار شد
کارت ویزیت معروف ترین افراد جهان چه شکلی است؟
بی توجهی ناشران به گرافیک کتاب
توصیه هایی برای به حداقل رساندن ترس از فروش
دلایل و روش‌های افزایش فروش در بازار رقابتی
آموزش اولین جلسه برخورد با نمایندگان مشتریان بالقوه
buying influence چیست؟
پرینترهای تحصیلی روانه بازار میشود
تاریخچه بسته بندی پلاستیکی
سیر تحول رشد چاپ در ایران
مراحل تولید جوهر چاپ
آشنایی با انواع خشک کن ها در چاپ
شرکت‌های خلاق در حوزه تبلیغات
نگاهی اجمالی به سابقه تاریخی چاپ در دنیا
سینی های مخصوص سیلندر چاپ
موفقیت جدید ایران روتاتیو در بازار بسته بندی ورود به بازار بسته بندی های آبزیان و میگو با راهکارهای هایدلبرگ
با مشتری شاکی و عصبانی چه کنیم؟
منافع حاصل از یک خرید برای مشتری را بشناسید
آموزش چاپ سیلک بهترین کار در منزل
از ورق‌هاي كنگره‌‌اي تا كارتن‌هاي لمينيتي
بررسی ماندگاری فرآورده ها در بسته بندی با اتمسفر اصلاح شده (MAP)
اصول اولیه و مراحل طراحی یک لوگو
ویژگی های رسانه‌های اجتماعی
استراتژی های هوشمندانه برای بازاریابی در خارج از فضای اینترنت
چطور و در چه زمانی بسته بندی محصول را تغییر دهیم
فیلمی از دستگاه هایدلبرگ Speedmaster SX 74 Demonstration
قیمت انواع هد اپسون 17 خرداد 95
هنر تشعیر چیست؟
زیبا ترین لوگوهای استاد ابراهیم حقیقی
 صفحه نخست / 11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق



 
11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق

11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق


توصیه می شود نکات زیر را قبل از ارسال ایمیل برای مشتریان رعایت نمایید.


شاید شما هم شنیده باشید که ایمیل مارکتینگ یکی از کارهای موثر تبلیغات در فضای مجازیست اما باید بدانید انجام ایمیل مارکتینگ به اصطلاح شمشیر دو لبه است اگر ارسال ایمیل را به صورت درست انجام دهید نتایج خوبی در بر دارد اما اگر بی حساب و کتاب این کار را انجام دهید زحماتتان به باد می رود ، هم اسپم می شوید ، هم مشتری را نسبت به خود بی اعتماد می کنید و او را از دست می دهید.
پس توصیه می شود نکات زیر را قبل از ارسال ایمیل برای مشتریان رعایت نمایید.

1- مهمترین نکته برای ارسال ایمیل انتخاب یک عنوان درست است ، هیچ وقت در عنوان ایمیل از سلام روز به خیر و یا تبریک شما برنده شدید ، و یا از متنهای  تبلیغاتی متداول استفاده نکنید، به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کنید ، و به رفتار خود در اهمیت دادن به ایمیل هایی که برایتان میرسد دقت کنید از کنار خیلی از ایمیل ها به راحتی رد می شوید و نمی خوانید. سعی کنید مانند آنها عمل نکنید. مختصر و مفید عنوان را انتخاب کنید.
2- به صورت فله ای ایمیل ارسال نکنید ، بدترین کار ارسال ایمیل به صورت فله ای است ، سعی کنید دریافت کنندگان ایمیل را رصد کنید تا ایمیلی که به او مرتبط نیست ارسال نکنید .اگر در عنوان  ایمیل هایتان از نام و نام خانوادگی گیرنده در عنوان استفاده کنید خیلی عالیست چون آن ایمیل حتما باز خواهد شد.
3-در داخل ایمیل حتما از لوگوی شرکتتان در بالای ایمیل استفاده کنید.
4- شماره تلفن را در بالای ایمیل سمت راست بیاورید. اگر متن تان بلند است در وسط و در پایان ایمیل شماره تلفنتان را اضافه کنید تا در هر قسمت از ایمیل و هر گاه که دریافت کننده ایمیل خواست بتواند به تلفن شما دسترسی داشته باشید.
5- بعد از لوگو و شماره تلفن یک زیر عنوان مناسب یا خلاصه مطلب خوب انتخاب کنید. سعی کنید به صورت خلاصه و مفید تمام حرفتان را در یک سطر بزنید.
6- در متن اصلی روده درازی نکنید و  همان ابتدا به مخاطب بگویید که چرا این ایمیل را برایش ارسال کرده اید چون ممکن است مخاطب حوصله به خرج نداده و باقی ایمیلتان را نخواند.
7- تعادل بین عکس و تصویر را رعایت کنید ، نه متن و نه تصویر نباید بیش از حد باشد.
8- اطلاعات تکمیلی و مورد نیاز مشتریتان را بگویید. به طور مثال جزئیات قرعه کشی ، قیمت محصول عکس محصول و ....
9- سعی کنید ایمیلتان را مناسب برای اشخاصی که با موبایل ایمیلتان را میبینند طراحی کنید، و به اصطلاح ایمیلتان واکنش گرا ( responsive) طراحی کنید.
10- اگر برای لیست های خریداری شده و یا دانلود شده ایمیل ارسال می کنید ، حتما در متن ایمیل به طور مثال به این شکل از دریافت کننده عذر خواهی کنید ( چنانچه شما به اشتباه عضو خبرنامه " شرکت x " شده اید از شما عذر خواهی می کنیم و می توانید از اینجا دکمه   unsubscribe را انتخاب نمایید.)
11- انتخاب سرور برای ارسال ایمیل بسیار مهم است، شما می توانید از شرکت های معتبر برای ارسال ایمیل استفاده کنید. هرگز از ارسال ایمیل های انبوه  با سرور سایت های خود استفاده نکنید.  
 



بازدیدها : 555



نظرات کاربران

هنوز هیچ نظری ارسال نشده است


ارسال نظر در مورد این مطلب:

نام شما : *
آدرس ایمیل : *
شماره تماس :
متن نظر : *
تشخیص امنیتی :
 


آگهی های مرتبط با این خبر


ارسال ایمیل تبلیغاتی از پنل اختصاصی

ارسال ایمیل تبلیغاتی از پنل اختصاصی


ایمیل مارکتینگ با نماد مارکتینگ این روزها ...
ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه آبنوس

ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه آبنوس


ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه آبنوس ارسال ایمیل ...
شبرنگ شب نما
اپسون

دنیای چاپ بنر
طراحی وب سایت : دیاسافت
قدرت گرفته از DiasoftCMS 3.1 2015