فروشگاه تخصصی چاپ و تبلیغات
Avatar   خوش آمدید کاربرمهمان
ورود | ثبت نام
امروز : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1397
 
وب سایت تخصصی نیازمندی های صنعت چاپ و تبلیغات
گیفتو
آلتون پرتو
راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

بازاریابی پیامکی بر اساس ارسال پیام های کوتاه روی گوشی های موبایل مشتریان است. باید بدانیم طبق پیش بینی ها تا سال 2020، 90 درصد مردم جهان گوشی ...


» 11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق

» مدل‌ AIDAS در تبلیغات چیست؟

» جدید ترین و زیبا ترین فونت های فارسی

ساخت تیزر تبلیغاتی
چاپ نقش الماس
چاپیروس
نوین تاک
دنیای چاپ
نیان استند
فول کالر اینکز
مقالات تخصصی تبلیغات و چاپ
  مقالات آموزشی
دستگاه چاپ روی موکت
از تبلیغات شطرنجی چه می‌دانید؟
گرافیست ایرانی برنده مسابقه جهانی طراحی لوگو
یک تشکر صادقانه، راهکاری برای فروش
مروری بر تاریخچه چاپ
استراتژی های هوشمندانه برای بازاریابی در خارج از فضای اینترنت
آموزش قرار دادن تبلیغات در میان مطالب وبلاگ وردپرس
مبانی رنگ
پرتیراژترین کتاب کشور را بشناسید!
اطلاعاتی درباره کف سازی یک چاپخانه
چند پیشنهاد جالب برای تبلیغات ارزان و محلی
جشنواره عکس «زنان و زندگی شهری»
تاریخچه بسته بندی پلاستیکی
با 10 مزیت تبلیغات اینترنتی آشنا شوید
canon 350D معرفی دوربین
مشخصه عمومی مرکب های چاپ فلکسو گرافی چیست
مدیریت کیفیت مدرن در چاپ
بازاریابی لبخند چیست؟
ترکیب چاپ افست و دیجیتال در دستگاه جدیدی از هایدلبرگ
تبلیغ ویروسی چیست ؟ + نمونه
بلندترین ساختمان چاپ 3 بعدی ساخته شد
تصاویری از تبلیغات حرفه ای برندها
بیلبورد شما در دستان مردم
تعریف برش در چاپ
تاریخچه بسته بندی شیشه ای
اندازه استانداردهای کاغذ در جهان
فينيشينگ يا عمليات تكميلي چاپ (تكنيك‌هاي دايكات)
نحوه ساخت GIF بر روی سیستم ‏‌های مک apple
کدام یک از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی مناسب‌ترند؟
روش های پوشش دهی(Coating)
 صفحه نخست / 11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق



 
11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق

11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق


توصیه می شود نکات زیر را قبل از ارسال ایمیل برای مشتریان رعایت نمایید.


شاید شما هم شنیده باشید که ایمیل مارکتینگ یکی از کارهای موثر تبلیغات در فضای مجازیست اما باید بدانید انجام ایمیل مارکتینگ به اصطلاح شمشیر دو لبه است اگر ارسال ایمیل را به صورت درست انجام دهید نتایج خوبی در بر دارد اما اگر بی حساب و کتاب این کار را انجام دهید زحماتتان به باد می رود ، هم اسپم می شوید ، هم مشتری را نسبت به خود بی اعتماد می کنید و او را از دست می دهید.
پس توصیه می شود نکات زیر را قبل از ارسال ایمیل برای مشتریان رعایت نمایید.

1- مهمترین نکته برای ارسال ایمیل انتخاب یک عنوان درست است ، هیچ وقت در عنوان ایمیل از سلام روز به خیر و یا تبریک شما برنده شدید ، و یا از متنهای  تبلیغاتی متداول استفاده نکنید، به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کنید ، و به رفتار خود در اهمیت دادن به ایمیل هایی که برایتان میرسد دقت کنید از کنار خیلی از ایمیل ها به راحتی رد می شوید و نمی خوانید. سعی کنید مانند آنها عمل نکنید. مختصر و مفید عنوان را انتخاب کنید.
2- به صورت فله ای ایمیل ارسال نکنید ، بدترین کار ارسال ایمیل به صورت فله ای است ، سعی کنید دریافت کنندگان ایمیل را رصد کنید تا ایمیلی که به او مرتبط نیست ارسال نکنید .اگر در عنوان  ایمیل هایتان از نام و نام خانوادگی گیرنده در عنوان استفاده کنید خیلی عالیست چون آن ایمیل حتما باز خواهد شد.
3-در داخل ایمیل حتما از لوگوی شرکتتان در بالای ایمیل استفاده کنید.
4- شماره تلفن را در بالای ایمیل سمت راست بیاورید. اگر متن تان بلند است در وسط و در پایان ایمیل شماره تلفنتان را اضافه کنید تا در هر قسمت از ایمیل و هر گاه که دریافت کننده ایمیل خواست بتواند به تلفن شما دسترسی داشته باشید.
5- بعد از لوگو و شماره تلفن یک زیر عنوان مناسب یا خلاصه مطلب خوب انتخاب کنید. سعی کنید به صورت خلاصه و مفید تمام حرفتان را در یک سطر بزنید.
6- در متن اصلی روده درازی نکنید و  همان ابتدا به مخاطب بگویید که چرا این ایمیل را برایش ارسال کرده اید چون ممکن است مخاطب حوصله به خرج نداده و باقی ایمیلتان را نخواند.
7- تعادل بین عکس و تصویر را رعایت کنید ، نه متن و نه تصویر نباید بیش از حد باشد.
8- اطلاعات تکمیلی و مورد نیاز مشتریتان را بگویید. به طور مثال جزئیات قرعه کشی ، قیمت محصول عکس محصول و ....
9- سعی کنید ایمیلتان را مناسب برای اشخاصی که با موبایل ایمیلتان را میبینند طراحی کنید، و به اصطلاح ایمیلتان واکنش گرا ( responsive) طراحی کنید.
10- اگر برای لیست های خریداری شده و یا دانلود شده ایمیل ارسال می کنید ، حتما در متن ایمیل به طور مثال به این شکل از دریافت کننده عذر خواهی کنید ( چنانچه شما به اشتباه عضو خبرنامه " شرکت x " شده اید از شما عذر خواهی می کنیم و می توانید از اینجا دکمه   unsubscribe را انتخاب نمایید.)
11- انتخاب سرور برای ارسال ایمیل بسیار مهم است، شما می توانید از شرکت های معتبر برای ارسال ایمیل استفاده کنید. هرگز از ارسال ایمیل های انبوه  با سرور سایت های خود استفاده نکنید.  
 



بازدیدها : 372



نظرات کاربران

هنوز هیچ نظری ارسال نشده است


ارسال نظر در مورد این مطلب:

نام شما : *
آدرس ایمیل : *
شماره تماس :
متن نظر : *
تشخیص امنیتی :
 


آگهی های مرتبط با این خبر


ارسال ایمیل تبلیغاتی از پنل اختصاصی

ارسال ایمیل تبلیغاتی از پنل اختصاصی


ایمیل مارکتینگ با نماد مارکتینگ این روزها ...
ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه آبنوس

ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه آبنوس


ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه آبنوس ارسال ایمیل ...
شبرنگ شب نما

دنیای چاپ بنر
طراحی وب سایت : دیاسافت
قدرت گرفته از DiasoftCMS 3.1 2015