فروشگاه تخصصی چاپ و تبلیغات
Avatar   خوش آمدید کاربرمهمان
ورود | ثبت نام
امروز : چهارشنبه 21 آذر 1397
 
وب سایت تخصصی نیازمندی های صنعت چاپ و تبلیغات
گیفتو
آلتون پرتو
راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

راه کارهایی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

بازاریابی پیامکی بر اساس ارسال پیام های کوتاه روی گوشی های موبایل مشتریان است. باید بدانیم طبق پیش بینی ها تا سال 2020، 90 درصد مردم جهان گوشی ...


» 11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق

» مدل‌ AIDAS در تبلیغات چیست؟

» جدید ترین و زیبا ترین فونت های فارسی

ساخت تیزر تبلیغاتی
مقالات تخصصی تبلیغات و چاپ
دنیای چاپ
چاپ نقش الماس
نوین تاک
  مقالات آموزشی
بسته بندی نانو ماندگاری زعفران را 3 برابر می کند
درباره بازاریابی اینباند (Inbound Marketing) چه می‌دانید؟
مقالات پذیرفته شده در همایش پلیمرهای پیشرفته در صنعت بسته بندی
چاپ‌های‌ غیرتماسی‌
طراحی بسته‌بندیهای جدید برای صنایع دستی دریایی
رایج‌ترین اشتباهات بازاریابی ویدئویی را بشناسید
عواملی که موجب هد گرفتگی دستگاه چاپ فلکس و بنر می شود
تصاویر را اینگونه برای استفاده در وب آماده کنید
راهکارهایی کاربردی و مفید برای توسعه برند از طریق شبکه های اجتماعی
درباره سینی های مخصوص سیلندر چاپ چه می‌دانید؟
60 نکته طلایی برای گرافیست شدن
7 روش برای تبلیغات حرفه ای در اینستاگرام
دستور فوری وزیر اقتصاد برای طرح معافیت مالیاتی ناشران و کتابفروشان در هیات دولت
بسته بندی های کشنده
ساخت خانه چاپی در 20 ساعت
سرما و گرمای مطلوب چاپخانه با شوفاژدیواری
روندها و استراتژی‌های روز بازاریابی دیجیتال
تصاویری از آگهی‌هایی عجیب از دنیای پس از مرگ!
راهنمای خرید پرینتر چاپ روی اجسام
تفکیک پذیری (Resolution) و اندازه تصویر
عرضه دستگاه شیارزنی NM100برای بسته بندی های لوکس
تبلیغات خلاقانه و چشم‌نواز فولکس واگن
فرش ايران و چگونگي طبقه بندي آن
تصاویری از تبلیغات حرفه ای برندها
نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و پلاستیک کنیا
تقسیم بندی از دیدگاه های گوناگون
ویدیویی جالب از تبلیغات خلاقانه نیسان برای جام جهانی
آنچه برای طراحی بنرهای سایز کوچک باید بدانید
دلایل و روش‌های افزایش فروش در بازار رقابتی
معاون اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی اصفهان: ترکیه می‌تواند مشکلات بسته بندی صنایع دستی ایران را حل می‌کند
 صفحه نخست / 11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق



 
11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق

11 نکته طلایی برای ایمیل مارکتینگ موفق


توصیه می شود نکات زیر را قبل از ارسال ایمیل برای مشتریان رعایت نمایید.


شاید شما هم شنیده باشید که ایمیل مارکتینگ یکی از کارهای موثر تبلیغات در فضای مجازیست اما باید بدانید انجام ایمیل مارکتینگ به اصطلاح شمشیر دو لبه است اگر ارسال ایمیل را به صورت درست انجام دهید نتایج خوبی در بر دارد اما اگر بی حساب و کتاب این کار را انجام دهید زحماتتان به باد می رود ، هم اسپم می شوید ، هم مشتری را نسبت به خود بی اعتماد می کنید و او را از دست می دهید.
پس توصیه می شود نکات زیر را قبل از ارسال ایمیل برای مشتریان رعایت نمایید.

1- مهمترین نکته برای ارسال ایمیل انتخاب یک عنوان درست است ، هیچ وقت در عنوان ایمیل از سلام روز به خیر و یا تبریک شما برنده شدید ، و یا از متنهای  تبلیغاتی متداول استفاده نکنید، به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کنید ، و به رفتار خود در اهمیت دادن به ایمیل هایی که برایتان میرسد دقت کنید از کنار خیلی از ایمیل ها به راحتی رد می شوید و نمی خوانید. سعی کنید مانند آنها عمل نکنید. مختصر و مفید عنوان را انتخاب کنید.
2- به صورت فله ای ایمیل ارسال نکنید ، بدترین کار ارسال ایمیل به صورت فله ای است ، سعی کنید دریافت کنندگان ایمیل را رصد کنید تا ایمیلی که به او مرتبط نیست ارسال نکنید .اگر در عنوان  ایمیل هایتان از نام و نام خانوادگی گیرنده در عنوان استفاده کنید خیلی عالیست چون آن ایمیل حتما باز خواهد شد.
3-در داخل ایمیل حتما از لوگوی شرکتتان در بالای ایمیل استفاده کنید.
4- شماره تلفن را در بالای ایمیل سمت راست بیاورید. اگر متن تان بلند است در وسط و در پایان ایمیل شماره تلفنتان را اضافه کنید تا در هر قسمت از ایمیل و هر گاه که دریافت کننده ایمیل خواست بتواند به تلفن شما دسترسی داشته باشید.
5- بعد از لوگو و شماره تلفن یک زیر عنوان مناسب یا خلاصه مطلب خوب انتخاب کنید. سعی کنید به صورت خلاصه و مفید تمام حرفتان را در یک سطر بزنید.
6- در متن اصلی روده درازی نکنید و  همان ابتدا به مخاطب بگویید که چرا این ایمیل را برایش ارسال کرده اید چون ممکن است مخاطب حوصله به خرج نداده و باقی ایمیلتان را نخواند.
7- تعادل بین عکس و تصویر را رعایت کنید ، نه متن و نه تصویر نباید بیش از حد باشد.
8- اطلاعات تکمیلی و مورد نیاز مشتریتان را بگویید. به طور مثال جزئیات قرعه کشی ، قیمت محصول عکس محصول و ....
9- سعی کنید ایمیلتان را مناسب برای اشخاصی که با موبایل ایمیلتان را میبینند طراحی کنید، و به اصطلاح ایمیلتان واکنش گرا ( responsive) طراحی کنید.
10- اگر برای لیست های خریداری شده و یا دانلود شده ایمیل ارسال می کنید ، حتما در متن ایمیل به طور مثال به این شکل از دریافت کننده عذر خواهی کنید ( چنانچه شما به اشتباه عضو خبرنامه " شرکت x " شده اید از شما عذر خواهی می کنیم و می توانید از اینجا دکمه   unsubscribe را انتخاب نمایید.)
11- انتخاب سرور برای ارسال ایمیل بسیار مهم است، شما می توانید از شرکت های معتبر برای ارسال ایمیل استفاده کنید. هرگز از ارسال ایمیل های انبوه  با سرور سایت های خود استفاده نکنید.  
 



بازدیدها : 686



نظرات کاربران

هنوز هیچ نظری ارسال نشده است


ارسال نظر در مورد این مطلب:

نام شما : *
آدرس ایمیل : *
شماره تماس :
متن نظر : *
تشخیص امنیتی :
 


آگهی های مرتبط با این خبر


ارسال ایمیل تبلیغاتی از پنل اختصاصی

ارسال ایمیل تبلیغاتی از پنل اختصاصی


ایمیل مارکتینگ با نماد مارکتینگ این روزها ...
ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه آبنوس

ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه آبنوس


ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه آبنوس ارسال ایمیل ...
شبرنگ شب نما
اپسون

دنیای چاپ بنر
طراحی وب سایت : دیاسافت
قدرت گرفته از DiasoftCMS 3.1 2015